Както очаквахме, не остана модел на Dodge, който да не бъде обновен, което е съвсем в реда на нещата, като се има предвид, че американската компания иска да възстанови загубените си пазарни позиции.
След Journey, Charger, Durango и Avenger, сега от Dodge ни показват и обновения MPV модел Grand Caravan, който е получил отвън нови радиаторна решетка, предна броня, капак над двигателя, предни фарове и задни LED светлини.
Също както при останалите модели на марката, инженерите на Dodge са положили доста усилия за модернизиране на интериора на Grand Caravan. Той е с нови централна конзола, арматурно табло и седалки, които са по-големи и удобни от тези на предшественика му. Освен това, качеството на материалите е значително по-добро.
По отношение на двигателите, от Dodge са взели решение настоящите 3.3, 3.8 и 4.0-литрови да бъдат заменени от само един агрегат, който е познатият ни вече 3,6 V6 Pentastar, с мощност 283к.с., като той е комбиниран с шестстепенна автоматична трансмисия.
Модернизация е претърпяло и окачването на Dodge Grand Caravan, като пътният просвет е намален с 12мм. Наличието на гуми с ниско съпротивление и икономичен режим на шофиране, при който се променя работата на скоростната кутия, пък спомагат за един много поносим разход на гориво.
След Journey, Charger, Durango и Avenger, сега от Dodge ни показват и обновения MPV модел Grand Caravan, който е получил отвън нови радиаторна решетка, предна броня, капак над двигателя, предни фарове и задни LED светлини.
Също както при останалите модели на марката, инженерите на Dodge са положили доста усилия за модернизиране на интериора на Grand Caravan. Той е с нови централна конзола, арматурно табло и седалки, които са по-големи и удобни от тези на предшественика му. Освен това, качеството на материалите е значително по-добро.
По отношение на двигателите, от Dodge са взели решение настоящите 3.3, 3.8 и 4.0-литрови да бъдат заменени от само един агрегат, който е познатият ни вече 3,6 V6 Pentastar, с мощност 283к.с., като той е комбиниран с шестстепенна автоматична трансмисия.
Модернизация е претърпяло и окачването на Dodge Grand Caravan, като пътният просвет е намален с 12мм. Наличието на гуми с ниско съпротивление и икономичен режим на шофиране, при който се променя работата на скоростната кутия, пък спомагат за един много поносим разход на гориво.