Вторият автомобил от изложението в Париж, с който ще ви запознаем, е не по-малко интересен от Lamborghini Sesto Elemento, тъй като олицетворява 30-годишната еволюция на една революционна технология на Audi, както и първата кола, оборудвана с нея.
Вероятно няма заклет фен на Audi, който да не познава легендарния модел Quattro, въведен през 1980г. и оборудван с едноименната система за задвижване към четирите колела. Именно в негова чест, немската компания е създала модерна интерпретация на автомобила от края на миналия век.
Audi quattro Concept е разработен на базата на модела RS5, като габаритите му са 4 280мм. дължина, 1 860мм. широчина и 1 330мм. височина, а междуосието е скъсено със 150мм. до 2 600мм. Въпреки модерните форми и технологии в автомобила, външният му вид определено силно напомня този на оригиналното quattro.
Теглото на концепцията пък е 1 300кг., което е доста ниско, а комбинацията с бензинов 2.5-литров турбодвигател, доставящ мощност от 408к.с. и максимален въртящ момент 480Нм., гарантират ускорение от 0-100км/ч. за 3.9сек., като същевременно средният разход на гориво е 8.5л/100км.
За ниското тегло на автомобила, ключова роля играе употребата на алуминиеви и карбонови елементи, като от последния материал са изработени дори капакът над двигателя и задната врата, а седалките в интериора тежат общо 36кг.
Изключително впечатление правят огромните 20-инчови джанти на Audi quattro Concept и то не толкова техният размер и дизайн, а закрепването им, което става посредством един централен болт, като при състезателните коли.
Интериорът на автомобила е максимално изчистен, като за оформлението му са използвани кожа и карбонови декорации. Освен ултралеките кресла, друга интересна особеност в него е дигиталния дисплей, показващ всеки един показател на автомобила.
Вероятно няма заклет фен на Audi, който да не познава легендарния модел Quattro, въведен през 1980г. и оборудван с едноименната система за задвижване към четирите колела. Именно в негова чест, немската компания е създала модерна интерпретация на автомобила от края на миналия век.
Audi quattro Concept е разработен на базата на модела RS5, като габаритите му са 4 280мм. дължина, 1 860мм. широчина и 1 330мм. височина, а междуосието е скъсено със 150мм. до 2 600мм. Въпреки модерните форми и технологии в автомобила, външният му вид определено силно напомня този на оригиналното quattro.
Теглото на концепцията пък е 1 300кг., което е доста ниско, а комбинацията с бензинов 2.5-литров турбодвигател, доставящ мощност от 408к.с. и максимален въртящ момент 480Нм., гарантират ускорение от 0-100км/ч. за 3.9сек., като същевременно средният разход на гориво е 8.5л/100км.
За ниското тегло на автомобила, ключова роля играе употребата на алуминиеви и карбонови елементи, като от последния материал са изработени дори капакът над двигателя и задната врата, а седалките в интериора тежат общо 36кг.
Изключително впечатление правят огромните 20-инчови джанти на Audi quattro Concept и то не толкова техният размер и дизайн, а закрепването им, което става посредством един централен болт, като при състезателните коли.
Интериорът на автомобила е максимално изчистен, като за оформлението му са използвани кожа и карбонови декорации. Освен ултралеките кресла, друга интересна особеност в него е дигиталния дисплей, показващ всеки един показател на автомобила.
Много ретро линия бе, направо е копирана от Audi 80 Coupe '91 !