След като през уикенда брошура разкри Audi RS5, вчера немската компания разпространи официална информация за горещия модел, от която става ясно, че той разчита на 4.2-литров V8 двигател.
Осемцилиндровият агрегат доставя мощност от 450к.с. и максимален въртящ момент 430Нм., и е комбиниран със седемстепенна скоростна кутия S tronic. Автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 4.6сек., а максималната му скорост е ограничена на 250км/ч., но при желание от страна на клиента тя може да бъде увеличена до 280км/ч.
Напълно очаквано задвижването се предава към четирите колела, посредством системата Quattro, а торсен диференциал разпределя съотношението на предната към задната ос 40:60, но според конкретната ситуация то може да се променя от 70:30 до 15:85.
Audi RS5 се отличава от стандартния модел със специален бодикит, включващ нови брони, радиаторна решетка, дифузер и спойлер на задния капак, който е активен и се надига при скорост над 120км/ч., а когато тя е под 80км/ч. се прибира.
Джантите на автомобила са 19-инчови, окачването е спортно, като е свалило автомобила с 20мм. към пътя, а спирачките са с 365мм. дискове. Като опция се предлагат 20-инчови джанти и още по-надеждни спирачки, с 380мм. дискове.
Цената на Audi RS5 в Германия ще започва от 77 700 евро, като продажбите на автомобила в Европа ще стартират през месец април.
Осемцилиндровият агрегат доставя мощност от 450к.с. и максимален въртящ момент 430Нм., и е комбиниран със седемстепенна скоростна кутия S tronic. Автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 4.6сек., а максималната му скорост е ограничена на 250км/ч., но при желание от страна на клиента тя може да бъде увеличена до 280км/ч.
Напълно очаквано задвижването се предава към четирите колела, посредством системата Quattro, а торсен диференциал разпределя съотношението на предната към задната ос 40:60, но според конкретната ситуация то може да се променя от 70:30 до 15:85.
Audi RS5 се отличава от стандартния модел със специален бодикит, включващ нови брони, радиаторна решетка, дифузер и спойлер на задния капак, който е активен и се надига при скорост над 120км/ч., а когато тя е под 80км/ч. се прибира.
Джантите на автомобила са 19-инчови, окачването е спортно, като е свалило автомобила с 20мм. към пътя, а спирачките са с 365мм. дискове. Като опция се предлагат 20-инчови джанти и още по-надеждни спирачки, с 380мм. дискове.
Цената на Audi RS5 в Германия ще започва от 77 700 евро, като продажбите на автомобила в Европа ще стартират през месец април.
Тамън са немрили приложение на стария двигател на RS/R/S серията .