Тази година присъствието на Audi на изложението в Париж е доста силно и определено ще предизвика голям интерес у посетителите. Освен модерна интерпретация на класическия модел Quattro, немската компания е подготвила за изложението и поредната си концепция с наименование e-Tron.
Audi e-Tron Spyder Concept всъщност представлява кабрио версия на концептуалния e-Tron, представен в началото на годината на изложението в Детройт, която обаче е с 13 см. по-дълга и с 3 см. по-широка от него.
Задвижващата система на e-Tron Spyder Concept се състои от два електромотора, с обща мощност 88к.с., отговарящи за задвижване на предните колела, и 3.0-литров турбодизелов двигател, с мощност 300к.с., задвижващ задните колела. Припомняме ви, че при версията купе агрегатите бяха само електрически.
Благодарение на общата мощност от 388к.с., кабриолетът, чието тегло е 1 450кг., ускорява от 0-100км/ч. за 4.4сек., а максималната му скорост е ограничена на 250км/ч. В същото време, при комбиниран цикъл средният разход на гориво е едва 2.2л/100км., но автомобилът може да се движи и изцяло в електрически режим, при който изминава до 50км. с максимална скорост от 60км/ч.
Audi e-Tron Spyder Concept всъщност представлява кабрио версия на концептуалния e-Tron, представен в началото на годината на изложението в Детройт, която обаче е с 13 см. по-дълга и с 3 см. по-широка от него.
Задвижващата система на e-Tron Spyder Concept се състои от два електромотора, с обща мощност 88к.с., отговарящи за задвижване на предните колела, и 3.0-литров турбодизелов двигател, с мощност 300к.с., задвижващ задните колела. Припомняме ви, че при версията купе агрегатите бяха само електрически.
Благодарение на общата мощност от 388к.с., кабриолетът, чието тегло е 1 450кг., ускорява от 0-100км/ч. за 4.4сек., а максималната му скорост е ограничена на 250км/ч. В същото време, при комбиниран цикъл средният разход на гориво е едва 2.2л/100км., но автомобилът може да се движи и изцяло в електрически режим, при който изминава до 50км. с максимална скорост от 60км/ч.