След като BMW и Mercedes въведоха хибридни версии на луксозните си модели 7-Series и S-Class, съвсем нормално е от Audi да сторят същото със своята лимузина A8, въпреки че малко закъсняват.
На провеждащото се в момента автомобилно изложение в Женева, Audi показа концептуалното A8 Hybrid, чиято серийна версия обаче ще се появи на европейския пазар едва в края на 2011г.
Хибридната система на автомобила се състои от бензинов 2.0 TFSI двигател, с мощност 211к.с. и максимален въртящ момент 350Нм., и компактен електромотор, генериращ 45к.с. и 211Нм. Когато работят заедно, двата агрегата предоставят комбинирана мощност от 245к.с.и въртящ момент 480Нм.
От Audi съобщават, че концептуалното A8 Hybrid ускорява от 0-100км/ч. за 7.6сек. и развива 235км/ч., като същевременно средният му разход на гориво е 6.2л/100км., а отделяните CO2 емисии – 144гр/км.
Автомобилът може да се движи и изцяло в електрически режим, в продължение на 2км. При скорост до 65км/ч. функционират и двата агрегата, а когато скоростомерът премине тази граница, колата се задвижва само от този с вътрешно горене, а електромоторът служи за поддържане на електрониката.
Освен по наличието на хибридна задвижваща система, Audi A8 Hybrid Concept се отличава от серийния модел още по уникалните си 21-инчови джанти и различния спойлер под предната броня.
На провеждащото се в момента автомобилно изложение в Женева, Audi показа концептуалното A8 Hybrid, чиято серийна версия обаче ще се появи на европейския пазар едва в края на 2011г.
Хибридната система на автомобила се състои от бензинов 2.0 TFSI двигател, с мощност 211к.с. и максимален въртящ момент 350Нм., и компактен електромотор, генериращ 45к.с. и 211Нм. Когато работят заедно, двата агрегата предоставят комбинирана мощност от 245к.с.и въртящ момент 480Нм.
От Audi съобщават, че концептуалното A8 Hybrid ускорява от 0-100км/ч. за 7.6сек. и развива 235км/ч., като същевременно средният му разход на гориво е 6.2л/100км., а отделяните CO2 емисии – 144гр/км.
Автомобилът може да се движи и изцяло в електрически режим, в продължение на 2км. При скорост до 65км/ч. функционират и двата агрегата, а когато скоростомерът премине тази граница, колата се задвижва само от този с вътрешно горене, а електромоторът служи за поддържане на електрониката.
Освен по наличието на хибридна задвижваща система, Audi A8 Hybrid Concept се отличава от серийния модел още по уникалните си 21-инчови джанти и различния спойлер под предната броня.
много е елегантно