На автосалона в Париж, който ще стартира следващата седмица, Volvo ще представи R-Design пакетите си за новите S60 и V60, които включват визуални промени по външния вид и интериора, както и подобрения по шасито.
Шведската компания залага сериозно на тези пакети, които са насочени предимно към младата целева група, търсеща индивидуалност за своя автомобил. Според проведени проучвания около 10% от всички продадени S60 и V60 ще са с R-Design пакети.
Външно S60 и V60 R-Design се отличават от стандартните модели по наличието на по-агресивна предна броня, радиаторна решетка в черен пианолак, заден спойлер (при седанът е на капака, а при комбито на покрива) и масивен дифузер, вграден в задната броня. Списъкът с външните промени приключва с нови 18-инчови джанти.
В интериорите на седана и комбито са монтирани нови спортни седалки, тапицирани с плат и кожа. Воланът, скоростният лост, педалите и стелките на пода също са заменени с нови, засилващи спортното усещане.
R-Design пакетите за S60 и V60 включва също модифицирано окачване, което е подобрило стабилността на автомобилите при завои. Пътният просвет е намален с 15мм. чрез нови пружини, а като цяло окачването е с 15% по-твърдо от стандартното.
Шведската компания залага сериозно на тези пакети, които са насочени предимно към младата целева група, търсеща индивидуалност за своя автомобил. Според проведени проучвания около 10% от всички продадени S60 и V60 ще са с R-Design пакети.
Външно S60 и V60 R-Design се отличават от стандартните модели по наличието на по-агресивна предна броня, радиаторна решетка в черен пианолак, заден спойлер (при седанът е на капака, а при комбито на покрива) и масивен дифузер, вграден в задната броня. Списъкът с външните промени приключва с нови 18-инчови джанти.
В интериорите на седана и комбито са монтирани нови спортни седалки, тапицирани с плат и кожа. Воланът, скоростният лост, педалите и стелките на пода също са заменени с нови, засилващи спортното усещане.
R-Design пакетите за S60 и V60 включва също модифицирано окачване, което е подобрило стабилността на автомобилите при завои. Пътният просвет е намален с 15мм. чрез нови пружини, а като цяло окачването е с 15% по-твърдо от стандартното.