Днес от Volvo представиха официално комби версията на новото S60, като ръководството на компанията е взело решение да я нарече V60.
Тъй като при комби моделите багажникът е най-важен, смятам, че е редно да започнем с него. Обемът му стандартно е 430 литра, а неговата врата е широка цели 1 095мм. Той обаче може да нарасне значително при сгъване на задните седалки, като прекарването на по-дълги товари също не е проблем, защото и облегалката на предната седалка може да се прибере в хоризонтално положение.
Volvo V60 ще се предлага в Европа с осем двигателя. Върховата модификация T6 разчита на 3.0-литров бензинов турбо агрегат, с мощност 304к.с., който е комбиниран с пестстепенна автоматична трансмисия. С него автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 6.6сек., максималната му скорост е ограничена на 250км/ч., а разходът на гориво е 10.2л/100км.
Дизеловата модификация D5 пък е оборудвана с петцилиндров, 2.4-литров двигател с две турбини, генериращ 205к.с. Той се предлага в комбинация както с механична, така и с автоматична скоростна кутия, като и в двата случая ускорението от 0-100км/ч. става за 7.9сек., а максималната скорост достига 230км/ч.
Клиентите в Европа ще имат възможност също така да избират между още четири бензинови двигателя, с работни обеми от 1.6 до 2.0 литра и мощности от 150 до 203к.с., както и между още два дизелови агрегата, доставящи 115 и 163к.с.
Официалната премиера на Volvo V60 ще се състои на изложението в Париж през месец октомври, а продажбите му ще стартират непосредствено след него. От компанията все още не разкриват каква е цената на модела, но се надяват да продават от него минимум по 50 000 бройки годишно.
Тъй като при комби моделите багажникът е най-важен, смятам, че е редно да започнем с него. Обемът му стандартно е 430 литра, а неговата врата е широка цели 1 095мм. Той обаче може да нарасне значително при сгъване на задните седалки, като прекарването на по-дълги товари също не е проблем, защото и облегалката на предната седалка може да се прибере в хоризонтално положение.
Volvo V60 ще се предлага в Европа с осем двигателя. Върховата модификация T6 разчита на 3.0-литров бензинов турбо агрегат, с мощност 304к.с., който е комбиниран с пестстепенна автоматична трансмисия. С него автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 6.6сек., максималната му скорост е ограничена на 250км/ч., а разходът на гориво е 10.2л/100км.
Дизеловата модификация D5 пък е оборудвана с петцилиндров, 2.4-литров двигател с две турбини, генериращ 205к.с. Той се предлага в комбинация както с механична, така и с автоматична скоростна кутия, като и в двата случая ускорението от 0-100км/ч. става за 7.9сек., а максималната скорост достига 230км/ч.
Клиентите в Европа ще имат възможност също така да избират между още четири бензинови двигателя, с работни обеми от 1.6 до 2.0 литра и мощности от 150 до 203к.с., както и между още два дизелови агрегата, доставящи 115 и 163к.с.
Официалната премиера на Volvo V60 ще се състои на изложението в Париж през месец октомври, а продажбите му ще стартират непосредствено след него. От компанията все още не разкриват каква е цената на модела, но се надяват да продават от него минимум по 50 000 бройки годишно.
dai boje da si q vzema sled 3, 4 godini :):)