Въпреки че новото поколение на Toyota Land Cruiser беше въведено на пазара през миналия септември, от японската компания са решили да извършат известни нововъведения при модел 2011.
Най-значимата промяна е настъпила при 3.0-литровия турбодизелов двигател, който не само, че е станал по-мощен, но вече отговаря на европейските изисквания за отделяни вредни емисии Euro 5.
Мощността на агрегата, който е оборудван с нова филтърна система за твърди частици, е нараснала от 173 на 190к.с., а максималният му въртящ момент се е увеличил от 410 на 420Нм., налични в диапазона 1 600-2 800об/мин. Въпреки това, средният разход на гориво от 8.1л/100км. е останал непроменен.
Toyota Land Cruiser 2011 ще се появи на европейския пазар през последния месец на тази година, като моделът ще получи и допълнителен пакет, който ще се предлага като опция и ще включва стъклен покрив.
Най-значимата промяна е настъпила при 3.0-литровия турбодизелов двигател, който не само, че е станал по-мощен, но вече отговаря на европейските изисквания за отделяни вредни емисии Euro 5.
Мощността на агрегата, който е оборудван с нова филтърна система за твърди частици, е нараснала от 173 на 190к.с., а максималният му въртящ момент се е увеличил от 410 на 420Нм., налични в диапазона 1 600-2 800об/мин. Въпреки това, средният разход на гориво от 8.1л/100км. е останал непроменен.
Toyota Land Cruiser 2011 ще се появи на европейския пазар през последния месец на тази година, като моделът ще получи и допълнителен пакет, който ще се предлага като опция и ще включва стъклен покрив.