Руснаците навлизат все по-сериозно на световната тунинг сцена, а проектите им стават все по-добри. Последното предложение от Русия идва от компанията Status Design, която преди година стана популярна с програмата си за Porsche Cayenne.
Този път тунерите са работили върху BMW X6, като са създали цялостен бодикит за модела, включващ нови брони, странични прагове, спойлер на покрива и заден дифузер, и подобряващ аеродинамиката на автомобила, а всички негови компоненти са изработени от карбон.
BMW X6 е получило и много други карбонови елементи, каквито са капаците на страничните огледала и лайсните на рамките на вратите. Джантите пък са с размер 22 инча и марка Hartge, а изпускателната система е претърпяла някои модификации и е получила по-големи накрайници.
Руската компания предлага и двигателен тунинг, но само за 3.0-литровия бензинов агрегат, чиято стандартна мощност е 306к.с. След извършените по него подобрения, той вече доставя 380к.с., а максималният му въртящ момент е нараснал от 400 на 500Нм.
Този път тунерите са работили върху BMW X6, като са създали цялостен бодикит за модела, включващ нови брони, странични прагове, спойлер на покрива и заден дифузер, и подобряващ аеродинамиката на автомобила, а всички негови компоненти са изработени от карбон.
BMW X6 е получило и много други карбонови елементи, каквито са капаците на страничните огледала и лайсните на рамките на вратите. Джантите пък са с размер 22 инча и марка Hartge, а изпускателната система е претърпяла някои модификации и е получила по-големи накрайници.
Руската компания предлага и двигателен тунинг, но само за 3.0-литровия бензинов агрегат, чиято стандартна мощност е 306к.с. След извършените по него подобрения, той вече доставя 380к.с., а максималният му въртящ момент е нараснал от 400 на 500Нм.