Корейският автомобилопроизводител Hyundai разпространи първа снимка на новия концептуален модел i-flow (HED-7), който ще бъде представен на започващия идната седмица в Женева автосалон заедно с още седем други премиери. Освен i-flow, който доразвива дизайнерската линия на Hyundai „флуидна скулптура” ще бъдат показани фейслифтът на i30, който ще излезе на пазара като i30U и редица нови, готови за внедряване в производство модели с емисии на CO2 под 100гр/км.
Концепцията i-flow, предвестник на нов модел на Hyundai в D-сегмента, се отличава с плавни, елегантни линии, които не само и придават бионична, футуристична форма, но и допринасят за невероятната и аеродинамичност. Коефициентът на въздушно съпротивление 0,25 помага за намаляване на емисиите от CO2 до едва 85гр/км., а на консумацията на гориво до 3л/100км.
За постигането на тези впечатляващи резултати заслуга има и първото дизел-електрическо хибридно задвижване, разработено от Hyundai. Новият 1.7 литров двигател U2 е подсилен от двустепенен турбокомпресор и от литиево-йоннополимерни батерии на Hyundai и е комбиниран с шестстепенна скоростна кутия с двоен съединител.
Интериорът на i-flow предефинира концепцията за купе тип седан и въвежда нови стандарти с използването на материали и технологии от следващо поколение, създадени съвместно с водещата химическа компания BASF. Основни елементи като седалките и централната конзола са разработени така, че теглото и обема им да бъдат сведени до минимум. Интерфейсът на кокпита е организиран около голям екран, който реагира не само на докосване, но и на жестове.
Блестящата боя „лъскав метал”, създадена от BASF допринася за силното визуално въздействие на екстериора на i-flow. В тази екологична боя на водна основа има пигменти за специални ефекти, които придават на покритието вид на полиран метал.
Друга премиера, която ще влезе в производство през март тази година е i30U – наследник на утвърдилия се на европейския пазар i30, се отличава с множество подобрения в дизайна, спецификациите и конкурентноспособността, както и с по-екологичните си двигатели.
В Женева Hyundai ще покаже и последните попълнения в постоянно нарастващата колекция от екологични автомобили от програмата Blue DriveTM. Тя вече включва пет модела - i10 blue, i20 blue, i30 blue, i30cw blue и ix35 blue, които ще затвърдят репутацията на компанията като един от безспорните лидери в разработването на екологични технологии.
Благодарение на нововъведения като старт-стоп система, гуми с ниско съпротивление и усъвършенствана аеродинамика първите четири от тези автомобили отделят CO2 емисии под 100гр/км. Последният - ix35 blue също впечатлява с невероятните за SUV от С-сегмента 135гр/км. Тези резултати са постигнати без да се правят компромиси с динамиката, с надеждността или с удоволствието при шофиране, благодарение на което моделите от Blue DriveTM серията са съвсем реален избор за потребителя.
Още една стъпка след blue-моделите е ix35 FCEV, с който Hyundai се доближава до комерсиализирането на електромобил с горивни клетки. Автомобилът включва няколко много важни нововъведения в сравнение с предшественика си Tucson FCEV. Очаква се до 2012 година от този модел да бъдат произведени няколко хиляди броя.
Концепцията i-flow, предвестник на нов модел на Hyundai в D-сегмента, се отличава с плавни, елегантни линии, които не само и придават бионична, футуристична форма, но и допринасят за невероятната и аеродинамичност. Коефициентът на въздушно съпротивление 0,25 помага за намаляване на емисиите от CO2 до едва 85гр/км., а на консумацията на гориво до 3л/100км.
За постигането на тези впечатляващи резултати заслуга има и първото дизел-електрическо хибридно задвижване, разработено от Hyundai. Новият 1.7 литров двигател U2 е подсилен от двустепенен турбокомпресор и от литиево-йоннополимерни батерии на Hyundai и е комбиниран с шестстепенна скоростна кутия с двоен съединител.
Интериорът на i-flow предефинира концепцията за купе тип седан и въвежда нови стандарти с използването на материали и технологии от следващо поколение, създадени съвместно с водещата химическа компания BASF. Основни елементи като седалките и централната конзола са разработени така, че теглото и обема им да бъдат сведени до минимум. Интерфейсът на кокпита е организиран около голям екран, който реагира не само на докосване, но и на жестове.
Блестящата боя „лъскав метал”, създадена от BASF допринася за силното визуално въздействие на екстериора на i-flow. В тази екологична боя на водна основа има пигменти за специални ефекти, които придават на покритието вид на полиран метал.
Друга премиера, която ще влезе в производство през март тази година е i30U – наследник на утвърдилия се на европейския пазар i30, се отличава с множество подобрения в дизайна, спецификациите и конкурентноспособността, както и с по-екологичните си двигатели.
В Женева Hyundai ще покаже и последните попълнения в постоянно нарастващата колекция от екологични автомобили от програмата Blue DriveTM. Тя вече включва пет модела - i10 blue, i20 blue, i30 blue, i30cw blue и ix35 blue, които ще затвърдят репутацията на компанията като един от безспорните лидери в разработването на екологични технологии.
Благодарение на нововъведения като старт-стоп система, гуми с ниско съпротивление и усъвършенствана аеродинамика първите четири от тези автомобили отделят CO2 емисии под 100гр/км. Последният - ix35 blue също впечатлява с невероятните за SUV от С-сегмента 135гр/км. Тези резултати са постигнати без да се правят компромиси с динамиката, с надеждността или с удоволствието при шофиране, благодарение на което моделите от Blue DriveTM серията са съвсем реален избор за потребителя.
Още една стъпка след blue-моделите е ix35 FCEV, с който Hyundai се доближава до комерсиализирането на електромобил с горивни клетки. Автомобилът включва няколко много важни нововъведения в сравнение с предшественика си Tucson FCEV. Очаква се до 2012 година от този модел да бъдат произведени няколко хиляди броя.