Освен кабрио версията на Renault Twingo, която е наречена Wind, френската компания ще представи в Женева още един открит модел. Това е новият Megane CC, чиито продажби са насрочени да стартират още през пролетта.
Основната отличителна черта на Renault Megane CC е изцяло стъкленият покрив, който е съставен от две части и е с електро-хидравлично управление, като времето, необходимо за неговото сгъване или разгъване е 21 секунди.
Предницата на автомобила е абсолютно същата, като на останалите версии на Megane, като единствената разлика е в рамката на прозореца, която независимо от цвета на купето е хромирана. Megane CC може да се похвали с уникални джанти, както и с обем на багажника от 417л., който обаче намалява до 211л. при сгънат покрив.
Двигателите, с които ще се предлага Renault Megane CC са общо седем, с мощности от 110 до 160к.с. Агрегатите са комбинирани с шестстепенна механична трансмисия, като само двулитровият бензинов е с CVT, а дизеловият 1.5 dCi (108к.с.) - с новата скоростна кутия с два съединителя, смъкнала разхода на гориво и отделяните CO2 емисии със 17%.
Сред глезотиите, с които разполага новото Renault Megane CC са система за безключов достъп до интериора и стартиране на двигателя, адаптивни би-ксенонови светлини, аудиосистема Arkamys, навигация Carminat TomTom и двузонен климатик.
Основната отличителна черта на Renault Megane CC е изцяло стъкленият покрив, който е съставен от две части и е с електро-хидравлично управление, като времето, необходимо за неговото сгъване или разгъване е 21 секунди.
Предницата на автомобила е абсолютно същата, като на останалите версии на Megane, като единствената разлика е в рамката на прозореца, която независимо от цвета на купето е хромирана. Megane CC може да се похвали с уникални джанти, както и с обем на багажника от 417л., който обаче намалява до 211л. при сгънат покрив.
Двигателите, с които ще се предлага Renault Megane CC са общо седем, с мощности от 110 до 160к.с. Агрегатите са комбинирани с шестстепенна механична трансмисия, като само двулитровият бензинов е с CVT, а дизеловият 1.5 dCi (108к.с.) - с новата скоростна кутия с два съединителя, смъкнала разхода на гориво и отделяните CO2 емисии със 17%.
Сред глезотиите, с които разполага новото Renault Megane CC са система за безключов достъп до интериора и стартиране на двигателя, адаптивни би-ксенонови светлини, аудиосистема Arkamys, навигация Carminat TomTom и двузонен климатик.
Е кое пък му е по-хубавото?