Не мина и месец откакто станаха ясни плановете на новия собственик на De Tomaso, Жан Марио Росиньол, за производство на 8 000 автомобила годишно и ето, че излиза първото предложение за нов модел на марката.
Роден в Дания и завършил образованието си в Университета в Ковънтри (Великобритания), Фредерик Тел е създал концептуалното De Tomaso Ghepardo, което представлява модерна интерпретация на култовия модел Pantera.
Не е ясно дали този проект някога ще стигне до серийно производство и дали Жан Марио Росиньол изобщо е знаел за него, но Фредерик се е постарал доста и дори е направил прототип с размери 1:4.
Ако се появи прототип с реални размери, то неговите габарити ще са 4 820мм. дължина, 1 970мм. широчина и 1 300мм. височина, а междуосието му ще е 2 990мм. Коефициентът на челно съпротивление пък теоретично трябва да е 0.25, а багажникът да е с обем 500л.
Фредерик е предвидил за задвижване да се използва 3.5-литров EcoBoost двигател на Ford, с мощност около 400к.с., или горивна клетка, работеща на етанол и доставяща енергия за 4 електрически агрегата.
Роден в Дания и завършил образованието си в Университета в Ковънтри (Великобритания), Фредерик Тел е създал концептуалното De Tomaso Ghepardo, което представлява модерна интерпретация на култовия модел Pantera.
Не е ясно дали този проект някога ще стигне до серийно производство и дали Жан Марио Росиньол изобщо е знаел за него, но Фредерик се е постарал доста и дори е направил прототип с размери 1:4.
Ако се появи прототип с реални размери, то неговите габарити ще са 4 820мм. дължина, 1 970мм. широчина и 1 300мм. височина, а междуосието му ще е 2 990мм. Коефициентът на челно съпротивление пък теоретично трябва да е 0.25, а багажникът да е с обем 500л.
Фредерик е предвидил за задвижване да се използва 3.5-литров EcoBoost двигател на Ford, с мощност около 400к.с., или горивна клетка, работеща на етанол и доставяща енергия за 4 електрически агрегата.