Вероятно много от вас познават спортните автомобили на легендарната италианска марка De Tomaso, които се произвеждаха в периода 1963-2004г. и бяха едни от най-сериозните конкуренти на Lamborghini и Ferrari.
След като De Tomaso закъса финансово и беше обявена в несъстоятелност през 2004-та, миналата година тя беше закупена от италианеца Жан Марио Росиньол, ръководил компаниите Lancia, Telecom Italia и Zanussi.
Една от първите стъпки, които е предприел новият собственик, е да смени логото на марката, като на снимката горе можете да видите как Питър Арнел, отговарящ за всички нови разработки на De Tomaso, е стигнал до новата емблема на марката – най-вдясно.
Жан Марио Росиньол има намерение да произвежда по 8 000 автомобила De Tomaso годишно, като 2 000 от тях ще са спортни, а по 3 000 - седани и SUV-ове. Първият нов модел на марката ще бъде представен на изложението в Женева през март 2011г.
След като De Tomaso закъса финансово и беше обявена в несъстоятелност през 2004-та, миналата година тя беше закупена от италианеца Жан Марио Росиньол, ръководил компаниите Lancia, Telecom Italia и Zanussi.
Една от първите стъпки, които е предприел новият собственик, е да смени логото на марката, като на снимката горе можете да видите как Питър Арнел, отговарящ за всички нови разработки на De Tomaso, е стигнал до новата емблема на марката – най-вдясно.
Жан Марио Росиньол има намерение да произвежда по 8 000 автомобила De Tomaso годишно, като 2 000 от тях ще са спортни, а по 3 000 - седани и SUV-ове. Първият нов модел на марката ще бъде представен на изложението в Женева през март 2011г.