Японската компания Mitsubishi по принцип е една от най-иновативните, като се стреми винаги да следва последните тенденции в бранша, но по отношение на хибридните технологии определено изостава.
Вчера стана ясно, че японците ще въведат първия си хибрид едва през 2013г. Той е базиран на концепцията Px-MiEV, дебютирала преди година на изложението в Токио, като с него вече се провеждат реални тестове.
За момента няма абсолютно никакви друга информация за серийния модел, но ако съдим по концепцията, то можем да очакваме доста интересен модел. Припомняме ви, че преди година компанията обяви, че Px-MiEV Concept дава комбиниран разход на гориво от едва 2л/100км., а с енергията, съхранявана в батериите, изминава около 50км. само в електрически режим.
Хибридната система на концепцията се състои от два електромотора с обща мощност 82к.с. и 1.6-литров бензинов двигател. Електрическите агрегати са монтирани по един на всяка ос, а този с вътрешно горене може да се използва както за презареждане на батериите, така и за задвижване на предните колела.
Вчера стана ясно, че японците ще въведат първия си хибрид едва през 2013г. Той е базиран на концепцията Px-MiEV, дебютирала преди година на изложението в Токио, като с него вече се провеждат реални тестове.
За момента няма абсолютно никакви друга информация за серийния модел, но ако съдим по концепцията, то можем да очакваме доста интересен модел. Припомняме ви, че преди година компанията обяви, че Px-MiEV Concept дава комбиниран разход на гориво от едва 2л/100км., а с енергията, съхранявана в батериите, изминава около 50км. само в електрически режим.
Хибридната система на концепцията се състои от два електромотора с обща мощност 82к.с. и 1.6-литров бензинов двигател. Електрическите агрегати са монтирани по един на всяка ос, а този с вътрешно горене може да се използва както за презареждане на батериите, така и за задвижване на предните колела.