От Mansory отдавна представиха тунинг програмата си за Porsche Panamera, но сега са разработили и специален пакет за модификацията Panamera Turbo, превръщащ я в доста екстравагантна.
Швейцарските специалисти са успели да подобрят аеродинамичното притискане на автомобила, чрез допълнителна предна устна и голямо задно крило, които заедно с предният капак, капаците на страничните огледала, задният дофузер и някои други елементи са изработени от карбон.
Външният вид се допълва от огромни 22-инчови джанти, а интериорът е в типичния за Mansory кичозен стил. Тапицерията е в комбинация от синя и жълта кожа, воланът е спортен, педалите са алуминиеви, а декорациите - карбонови, но по желание на клиента могат да бъдат заменени с дървени.
Сериозни промени са настъпили и при 4.8-литровия V8 двигател на Porsche Panamera Turbo, чиято мощност е нараснала с 36%. Това е постигнато чрез препрограмиране на софтуера за управление, по-големи турбини и нова изпускателна система.
Мощността на тунингования агрегат е 690к.с., а максималният му въртящ момент вече достига 700Нм. Те позволяват на автомобила да ускорява от 0-100км/ч. за 4.0сек. и да развива 328км/ч. За сравнение, при серийния модел тези показатели са съответно 4.2сек. и 303км/ч.
Швейцарските специалисти са успели да подобрят аеродинамичното притискане на автомобила, чрез допълнителна предна устна и голямо задно крило, които заедно с предният капак, капаците на страничните огледала, задният дофузер и някои други елементи са изработени от карбон.
Външният вид се допълва от огромни 22-инчови джанти, а интериорът е в типичния за Mansory кичозен стил. Тапицерията е в комбинация от синя и жълта кожа, воланът е спортен, педалите са алуминиеви, а декорациите - карбонови, но по желание на клиента могат да бъдат заменени с дървени.
Сериозни промени са настъпили и при 4.8-литровия V8 двигател на Porsche Panamera Turbo, чиято мощност е нараснала с 36%. Това е постигнато чрез препрограмиране на софтуера за управление, по-големи турбини и нова изпускателна система.
Мощността на тунингования агрегат е 690к.с., а максималният му въртящ момент вече достига 700Нм. Те позволяват на автомобила да ускорява от 0-100км/ч. за 4.0сек. и да развива 328км/ч. За сравнение, при серийния модел тези показатели са съответно 4.2сек. и 303км/ч.