Международното автомобилно изложение в Сидни, което отвори врати за посетители в петък, се използва от компанията Lexus за представяне пред широка публика на F-Sport пакета и за CT 200h.
Както и останалите модели на Lexus с този пакет, CT 200h F-Sport се характеризира с нови предна броня, радиаторна решетка, странични прагове и задна броня с интегриран в нея дифузер. Външният вид се допълва от по-големи джанти и ексклузивния цвят на каросерията Flame Blue.
Интериорът на автомобила също е получил полагащите му се подобрения, засилващи спортното усещане при шофиране. Налице са нови декоративни вложки, волан и педали, а арматурното табло е в стила на това на горещия IS F.
Пакетът F-Sport за Lexus CT 200h включва също модифицирано окачване, а според представители на компанията, с него автомобилът е по-лесен за управление. Освен това са намалени нивата на шум и вибрации.
По отношение на хибридната задвижваща система не са извършени никакви промени, като ви припомняме, че тя се състои от 1.8-литров бензинов двигател, електромотор, безстепенна трансмисия E-CVT и комплект никел-металхидридни батерии.
Както и останалите модели на Lexus с този пакет, CT 200h F-Sport се характеризира с нови предна броня, радиаторна решетка, странични прагове и задна броня с интегриран в нея дифузер. Външният вид се допълва от по-големи джанти и ексклузивния цвят на каросерията Flame Blue.
Интериорът на автомобила също е получил полагащите му се подобрения, засилващи спортното усещане при шофиране. Налице са нови декоративни вложки, волан и педали, а арматурното табло е в стила на това на горещия IS F.
Пакетът F-Sport за Lexus CT 200h включва също модифицирано окачване, а според представители на компанията, с него автомобилът е по-лесен за управление. Освен това са намалени нивата на шум и вибрации.
По отношение на хибридната задвижваща система не са извършени никакви промени, като ви припомняме, че тя се състои от 1.8-литров бензинов двигател, електромотор, безстепенна трансмисия E-CVT и комплект никел-металхидридни батерии.