Вече беше обявено, че електрическият суперавтомобил Audi e-Tron, който беше представен на изложението във Франкфурт, ще влезе в серийно производство през 2012г., но от немската компания са решили да ни покажат още една концепция с това име.
Както се подразбира от нейното име, e-Тron Detroit, тя дебютира на стартиралото вчера изложение в американския град. Електромобилът е с габарити 3 920мм. дължина, 1 780мм. широчина и 1 220мм. височина, което ще рече, че размерите му са доста по-компактни от тези на първата концепция.
Теглото на e-Тron Detroit е 1 350кг., или с цели 250кг. по-ниско от това на дебютиралия във Франкфурт e-Tron, което се дължи освен на по-малките му размери и на изключително олекотените конструкция и каросерия, постигнати чрез употреба на композитни материали, като алуминий, карбон и фибростъкло.
Audi e-Тron Detroit се различава от предишната концепция и по броя на електродвигателите. За разлика от първата, при която бяха четири, новият прототип има само два, с обща мощност 204к.с. и максимален въртящ момент 2 650Нм., позволяващи на автомобила да ускорява от 0-100км/ч. за 5.9сек., докато максималната скорост отново е с ограничение на 200км/ч.
Двата електрически агрегата на e-Тron Detroit са разположени на задната ос на автомобила, като енергията за тях се доставя от комплект литиево-йонни батерии, разположени в пода, между центъра на тежестта на купето и задната ос. Акумулаторите се зареждат в стандартен контакт за 11 часа или в специализирана станция с напрежение 400V само за 2 часа, а когато са пълни догоре автомобилът може да измине разстояние от 250км.
Като цяло Audi e-Тron Detroit следва дизайнерските линии на по-големия си брат, но се наблюдават доста различия в оформлението на светлините и задната част на автомобила. Освен това при новата концепция арките на калниците изглеждат по-изпъкнали, което е съвсем нормално предвид компактните размери и наличието на 19-инчови джанти.
Интериорите на двата автомобила са почти идентични, като в оборудване на новия прототип отново присъства комуникационната система Car-to-X, позволяваща на превозни средства да комуникират помежду си. Тя също така информира водача за авария в даден пътен участък, наличие на свободни паркоместа, задръствания и може да направи такъв маршрут, с помощта на навигационната система, че да намали до минимум консумацията на електроенергия.
Както се подразбира от нейното име, e-Тron Detroit, тя дебютира на стартиралото вчера изложение в американския град. Електромобилът е с габарити 3 920мм. дължина, 1 780мм. широчина и 1 220мм. височина, което ще рече, че размерите му са доста по-компактни от тези на първата концепция.
Теглото на e-Тron Detroit е 1 350кг., или с цели 250кг. по-ниско от това на дебютиралия във Франкфурт e-Tron, което се дължи освен на по-малките му размери и на изключително олекотените конструкция и каросерия, постигнати чрез употреба на композитни материали, като алуминий, карбон и фибростъкло.
Audi e-Тron Detroit се различава от предишната концепция и по броя на електродвигателите. За разлика от първата, при която бяха четири, новият прототип има само два, с обща мощност 204к.с. и максимален въртящ момент 2 650Нм., позволяващи на автомобила да ускорява от 0-100км/ч. за 5.9сек., докато максималната скорост отново е с ограничение на 200км/ч.
Двата електрически агрегата на e-Тron Detroit са разположени на задната ос на автомобила, като енергията за тях се доставя от комплект литиево-йонни батерии, разположени в пода, между центъра на тежестта на купето и задната ос. Акумулаторите се зареждат в стандартен контакт за 11 часа или в специализирана станция с напрежение 400V само за 2 часа, а когато са пълни догоре автомобилът може да измине разстояние от 250км.
Като цяло Audi e-Тron Detroit следва дизайнерските линии на по-големия си брат, но се наблюдават доста различия в оформлението на светлините и задната част на автомобила. Освен това при новата концепция арките на калниците изглеждат по-изпъкнали, което е съвсем нормално предвид компактните размери и наличието на 19-инчови джанти.
Интериорите на двата автомобила са почти идентични, като в оборудване на новия прототип отново присъства комуникационната система Car-to-X, позволяваща на превозни средства да комуникират помежду си. Тя също така информира водача за авария в даден пътен участък, наличие на свободни паркоместа, задръствания и може да направи такъв маршрут, с помощта на навигационната система, че да намали до минимум консумацията на електроенергия.