Представянето на новата звезда от семейство на MINI, MINI Countryman, по време на 80-тото Международно автомобилно изложение в Женева, е повод за осъществяването на необикновена маркетингова кампания Градът построен на Женевското езеро е преименуван на “MINIWOOD”. Огромната проекция с надпис “MINIWOOD” на Монт Салеве на френска територия е една от най-големите от този вид. Прожектираната картина е с височина 30м. и ширина 192м. Вечер е видима от огромно разстояние, както за жителите на Женева, така и за многобройните посетители на автомобилното изложение, което се провежда от 4-ти до 14-ти март.
Кампанията включва използването на мощни технологии. Високопроизводителни прожектори с мощност над 28 000 вата осветяват площ от над 5 760кв. метра. Прожекцията е допълнена с кратък видеоклип в типичен MINI стил, който показва как се е реализирал проектът и ще бъде широко разпространен в Интернет.
Кампанията се популяризира и с помощта на филмови постери “MINI Countryman – GETAWAY”. Видеото „The making of…” (“Направата на…”) е публикувано на официалния канал на MINI в YouTube, www.youtube.com/MINI, и на Facebook страницата на MINI Countryman, www.facebook.com/MINI.Countryman.
MINIWOOD не би бил съвършен без прочутата Алея на славата и червения килим на звездите. Именно MINIWOOD Aлея на славата отвежда посетителите на Международното автомобилно изложение, от летището до Палекспо, както и на ключови места в центъра на града. Типичният за Холивуд „червен килим” е арена за представянето на новата звезда - MINI Countryman, който категорично заявява: “СТАНАХ ИЗВЕВСТЕН В ХОЛИВУД – MINI COUNTRYMAN. GETAWAY.”
Концепцията MINIWOOD е най-новата комуникационна кампания на марката, която още веднъж демонстрира нестандартния подход на MINI.
Кампанията включва използването на мощни технологии. Високопроизводителни прожектори с мощност над 28 000 вата осветяват площ от над 5 760кв. метра. Прожекцията е допълнена с кратък видеоклип в типичен MINI стил, който показва как се е реализирал проектът и ще бъде широко разпространен в Интернет.
Кампанията се популяризира и с помощта на филмови постери “MINI Countryman – GETAWAY”. Видеото „The making of…” (“Направата на…”) е публикувано на официалния канал на MINI в YouTube, www.youtube.com/MINI, и на Facebook страницата на MINI Countryman, www.facebook.com/MINI.Countryman.
MINIWOOD не би бил съвършен без прочутата Алея на славата и червения килим на звездите. Именно MINIWOOD Aлея на славата отвежда посетителите на Международното автомобилно изложение, от летището до Палекспо, както и на ключови места в центъра на града. Типичният за Холивуд „червен килим” е арена за представянето на новата звезда - MINI Countryman, който категорично заявява: “СТАНАХ ИЗВЕВСТЕН В ХОЛИВУД – MINI COUNTRYMAN. GETAWAY.”
Концепцията MINIWOOD е най-новата комуникационна кампания на марката, която още веднъж демонстрира нестандартния подход на MINI.