След като в интернет изтекоха три официални снимки на Mini Countryman, от BMW Group сметнаха за необходимо да свалят всички завеси от новия си модел, който ще дебютира след малко повече от месец в Женева.
Countryman не е просто първият кросоувър в продуктовата гама на Mini, но и първият модел на марката, със задвижване към четирите колела. Това става посредством системата All4, която обаче се предлага само за модификациите Cooper S Countryman и Cooper D Countryman. Технологията All4 предава стандартно по 50% от мощността към всяка ос, но при екстремни ситуации 100% от мощта може да се изпрати към задните колела.
Както отвън, така и отвътре, Countryman определено се откроява от останалите модели на Mini. Автомобилът разполага с четири врати, има по-висок клиренс, различна форма на светлините и джанти с нов дизайн. Интересна особеност също е, че стандартно Countryman е с две самостоятелни седалки отзад, но като опция се предлага една тройна. Креслото на шофьора пък е леко повдигнато, в сравнение с останалите модели на Mini, което осигурява по-добра видимост на водача.
Друга иновация, но само в случай че клиентите запазят двете седалки отзад, е наличието на релса в центъра на автомобила, която минава между предните и задните кресла и позволява по нея да се плъзгат приспособления, като подлакътници, аудио устройства, поставки за чаши и др. Багажното отделение е с обем 350л., но при сгъване на задните седалките той се увеличава до 1 170л.
Продажбите на Mini Countryman в Европа ще стартират тази есен, като моделът ще се предлага още от начало с три бензинови и два дизелови двигателя, с мощности от 90к.с. при One D Countryman, до 184к.с. при Cooper S Countryman.
Всички модификации ще разполагат със система за регенериране на енергия от спирачките, старт/стоп технология и индикатор за смяна на предавките. Стандартната скоростна кутия е шестстепенна механична, но за бензиновите двигатели се предлага като опция и шестстепенна роботизирана трансмисия.
Countryman не е просто първият кросоувър в продуктовата гама на Mini, но и първият модел на марката, със задвижване към четирите колела. Това става посредством системата All4, която обаче се предлага само за модификациите Cooper S Countryman и Cooper D Countryman. Технологията All4 предава стандартно по 50% от мощността към всяка ос, но при екстремни ситуации 100% от мощта може да се изпрати към задните колела.
Както отвън, така и отвътре, Countryman определено се откроява от останалите модели на Mini. Автомобилът разполага с четири врати, има по-висок клиренс, различна форма на светлините и джанти с нов дизайн. Интересна особеност също е, че стандартно Countryman е с две самостоятелни седалки отзад, но като опция се предлага една тройна. Креслото на шофьора пък е леко повдигнато, в сравнение с останалите модели на Mini, което осигурява по-добра видимост на водача.
Друга иновация, но само в случай че клиентите запазят двете седалки отзад, е наличието на релса в центъра на автомобила, която минава между предните и задните кресла и позволява по нея да се плъзгат приспособления, като подлакътници, аудио устройства, поставки за чаши и др. Багажното отделение е с обем 350л., но при сгъване на задните седалките той се увеличава до 1 170л.
Продажбите на Mini Countryman в Европа ще стартират тази есен, като моделът ще се предлага още от начало с три бензинови и два дизелови двигателя, с мощности от 90к.с. при One D Countryman, до 184к.с. при Cooper S Countryman.
Всички модификации ще разполагат със система за регенериране на енергия от спирачките, старт/стоп технология и индикатор за смяна на предавките. Стандартната скоростна кутия е шестстепенна механична, но за бензиновите двигатели се предлага като опция и шестстепенна роботизирана трансмисия.
Много добър модел.