Миналата седмица американският концерн General Motors представи официално новото поколение на Buick Regal, което ще се появи в шоурумите на марката през пролетта на 2010-та.
Всъщност автомобилът е копие на добре познатия ни Opel Insignia, и също както при него, на по-късен етап ще бъдат въведени версии комби и liftback. Единствените външни отличителни черти на Buick Regal са радиаторната решетка и емблемата, а в интериора се забелязват незначителни промени.
За рзлика от Insignia, която се предлага с богат набор от двигатели, при Buick Regal те са само два. Това са 2.4 литров Ecotec (182к.с.) и турбоагрегат 2.0 Ecotec (220к.с.), който обаче ще бъде въведен през лятото на следващата година. По данни на GM, и при двете модификации скоростната кутия е шестстепенна автоматична, а средният разход на гориво е 7.2л. на 100км. пробег
Стандартното оборудване на новия Buick Regal включва 18-инчови джанти, кожен салон с отопляеми предни седалки и сателитна навигация, а при версията с турбоагрегата е интегрирана системата Interactive Drive Control (IDCS), позволяваща настройка на окачването в режими Normal, Tour и Sport.
Всъщност автомобилът е копие на добре познатия ни Opel Insignia, и също както при него, на по-късен етап ще бъдат въведени версии комби и liftback. Единствените външни отличителни черти на Buick Regal са радиаторната решетка и емблемата, а в интериора се забелязват незначителни промени.
За рзлика от Insignia, която се предлага с богат набор от двигатели, при Buick Regal те са само два. Това са 2.4 литров Ecotec (182к.с.) и турбоагрегат 2.0 Ecotec (220к.с.), който обаче ще бъде въведен през лятото на следващата година. По данни на GM, и при двете модификации скоростната кутия е шестстепенна автоматична, а средният разход на гориво е 7.2л. на 100км. пробег
Стандартното оборудване на новия Buick Regal включва 18-инчови джанти, кожен салон с отопляеми предни седалки и сателитна навигация, а при версията с турбоагрегата е интегрирана системата Interactive Drive Control (IDCS), позволяваща настройка на окачването в режими Normal, Tour и Sport.