Въпреки че през август G-POWER пуснаха своя версия на BMW X5 M, която разполага с мощност от 625к.с., миналата седмица немските тунери представиха и „по-лека” доработка на популярния SUV, както и такава на X6 M.
Двата автомобила са получили цялостни аеродинамични пакети TYPHOON, които са в стила на X5 TYPHOON RS. Те включват нови брони, страничните прагове, предни капаци, спойлери и дифузери.
Агресивният външен вид на тинингованите X5 M и X6 M се допълва от огромни джанти, чийто размер може да е 22 или 23 инча. Немските тунери са направили подобрения по окачването на машините, като те вече са с 30мм. по-ниски и стоят много по-стабилно на пътя.
Що се отнася до двигателя, използван от X5 M и X6 M, неговата мощност е увеличена от стандартните 555 на 600к.с., а максималният му въртящ момент е нараснал от 680 на 700Нм., налични още при 2 000об/мин.
Резултатът след направените подобрения и при двата автомобила е ускорение от 0-100км/ч. за 4.5сек. и от 0-200км/ч. за 16.2сек., а максималната скорост, която са способни да развият е 300км/ч.
Двата автомобила са получили цялостни аеродинамични пакети TYPHOON, които са в стила на X5 TYPHOON RS. Те включват нови брони, страничните прагове, предни капаци, спойлери и дифузери.
Агресивният външен вид на тинингованите X5 M и X6 M се допълва от огромни джанти, чийто размер може да е 22 или 23 инча. Немските тунери са направили подобрения по окачването на машините, като те вече са с 30мм. по-ниски и стоят много по-стабилно на пътя.
Що се отнася до двигателя, използван от X5 M и X6 M, неговата мощност е увеличена от стандартните 555 на 600к.с., а максималният му въртящ момент е нараснал от 680 на 700Нм., налични още при 2 000об/мин.
Резултатът след направените подобрения и при двата автомобила е ускорение от 0-100км/ч. за 4.5сек. и от 0-200км/ч. за 16.2сек., а максималната скорост, която са способни да развият е 300км/ч.
ot kade da teglq G-POWER