Въпреки твърдението на учени от Швейцарската правителствена изследователска лаборатория (EMPA), че дизеловите автомобили са по-екологични от електрическите, имайки предвид от какво се произвежда електричеството за тях, от Bentley явно изобщо не се интересуват от това.
Шефът на компанията Франц-Йозеф Пефген заяви, че Bentley се отказва от идеята да вкарва дизелови двигатели в своите модели, въпреки техните предимства пред бензиновите, най-вече поради факта, че те са слабо търсени в САЩ и Азия, където са основните пазари на марката.
Ръководството на компанията е преценило също, че с въвеждането на строгите екологични норми Euro6, разработката и производството на дизелови двигатели значително ще се оскъпи.
Вместо това обаче, от Bentley ще работят сериозно върху бензиновите агрегати, като ще се стремят да увеличават тяхната производително и същевременно да намаляват разходите им на гориво и отделни CO2 емисии. Според Пефген, скоро ще видим нов 4.0-литров V8 агрегат, който ще дебютира при Continental GT 2011.
Шефът на компанията Франц-Йозеф Пефген заяви, че Bentley се отказва от идеята да вкарва дизелови двигатели в своите модели, въпреки техните предимства пред бензиновите, най-вече поради факта, че те са слабо търсени в САЩ и Азия, където са основните пазари на марката.
Ръководството на компанията е преценило също, че с въвеждането на строгите екологични норми Euro6, разработката и производството на дизелови двигатели значително ще се оскъпи.
Вместо това обаче, от Bentley ще работят сериозно върху бензиновите агрегати, като ще се стремят да увеличават тяхната производително и същевременно да намаляват разходите им на гориво и отделни CO2 емисии. Според Пефген, скоро ще видим нов 4.0-литров V8 агрегат, който ще дебютира при Continental GT 2011.