При модела BMW 5-Series GT, който ще се появи на пазара в края на годината, ще видим нов 3.0-литров бензинов двигател, за който вчера баварците разкриха всички подробности.
Агрегатът е шестцилиндров редови, оборудван със системите TwinPower Turbo, High Precision Injection и VALVETRONIC. Той е познат под името N55, като мощността му е 306к.с., а максималният въртящ момент достига 400Нм. в диапазона 1 200-3 000об/мин.
Новият двигател на BMW се явява заместник на познатия ни N54, който спечели титлата „Best Engine of The Year” през миналата година. Разликата между двата агрегата е в по-ниското с 4кг. тегло на N55, това, че той е с една турбина и е със системата Valvetronic.
Както вече споменахме, първият модел, задвижван от този двигател ще е 5-Series GT, който BMW разкри официално преди броени дни. По предварителни данни, с него автомобилът ще ускорява от 0-100км/ч. за 6.3сек., ще дава среден разход на гориво от 9л/100км. пробег и ще отделя 336гр/км. CO2 емисии.
Агрегатът е шестцилиндров редови, оборудван със системите TwinPower Turbo, High Precision Injection и VALVETRONIC. Той е познат под името N55, като мощността му е 306к.с., а максималният въртящ момент достига 400Нм. в диапазона 1 200-3 000об/мин.
Новият двигател на BMW се явява заместник на познатия ни N54, който спечели титлата „Best Engine of The Year” през миналата година. Разликата между двата агрегата е в по-ниското с 4кг. тегло на N55, това, че той е с една турбина и е със системата Valvetronic.
Както вече споменахме, първият модел, задвижван от този двигател ще е 5-Series GT, който BMW разкри официално преди броени дни. По предварителни данни, с него автомобилът ще ускорява от 0-100км/ч. за 6.3сек., ще дава среден разход на гориво от 9л/100км. пробег и ще отделя 336гр/км. CO2 емисии.