На автомобилното изложение в Ню Йорк през април ще направи дебют обновеното BMW X5, което е претърпяло леки козметични промени, но за сметка на това е получило нови и модернизирани агрегати, всички с турбокомпресори.
Предната броня на автомобила е придобила нов облик, благодарение на по-големите въздушни отвори и различно позиционираните халогенни светлини. Задната броня също е модифицирана, като впечатление правят вградените в нея трапецовидни накрайници на изпускателната система.
Интериорът на BMW X5 не е претърпял промени, но се предлагат няколко нови цвята на кожената тапицерия и матирани декоративни елементи Satin Silver. За външността на автомобила пък вече са налични и цветовете Deep Sea Blue, Platinum Grey и Sparkling Bronze.
Обновеното BMW X5 ще се предлага в Европа с четири двигателя. Най-мощната модификация xDrive50i разчита на познатия ни от 7-Series, 5-Series GT и X6 бензинов 4.4-литров V8 битурбо агрегат. Той е с мощност 407к.с., а максималният му въртящ момент достига 600Нм., като е наличен в диапазона 1 750-4 500об/мин. С него X5 ускорява от 0-100км/ч. за 5.5сек.
Другата бензинова модификация е xDrive35i, при която двигателят е шестцилиндров бензинов. Той е с работен обем 2 979куб.см. и е оборудван с технологиите TwinPower Turbo, High Precision Injection и VALVETRONIC, като мощността му е 306к.с., а въртящия момент от 400Нм. е наличен още при 1 200об/мин. С този агрегат автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 6.8сек.
BMW X5 ще е наличен и с две версии на шестцилиндровия трилитров дизелов двигател с алуминиев картер. При xDrive30d агрегатът е с един турбокомпресор, като мощността е 245к.с., а максималният въртящ момент – 540Нм. xDrive40d пък е със системата TwinPower Turbo, благодарение на която мощността е 306к.с., а въртящия момент достига 600Нм.
X5 xDrive30d ускорява от 0-100км/ч. за 7.6сек. и развива максимум 222км/ч., докато на xDrive40d му е необходима 1сек. по-малко, за да достигне 100км. и е в състояние да вдигне 236км/ч. Средният разход на гориво при двете модификации е съответно 7.4 и 7.5л/100км., а отделяните CO2 емисии – 195 и 198гр/км.
Предната броня на автомобила е придобила нов облик, благодарение на по-големите въздушни отвори и различно позиционираните халогенни светлини. Задната броня също е модифицирана, като впечатление правят вградените в нея трапецовидни накрайници на изпускателната система.
Интериорът на BMW X5 не е претърпял промени, но се предлагат няколко нови цвята на кожената тапицерия и матирани декоративни елементи Satin Silver. За външността на автомобила пък вече са налични и цветовете Deep Sea Blue, Platinum Grey и Sparkling Bronze.
Обновеното BMW X5 ще се предлага в Европа с четири двигателя. Най-мощната модификация xDrive50i разчита на познатия ни от 7-Series, 5-Series GT и X6 бензинов 4.4-литров V8 битурбо агрегат. Той е с мощност 407к.с., а максималният му въртящ момент достига 600Нм., като е наличен в диапазона 1 750-4 500об/мин. С него X5 ускорява от 0-100км/ч. за 5.5сек.
Другата бензинова модификация е xDrive35i, при която двигателят е шестцилиндров бензинов. Той е с работен обем 2 979куб.см. и е оборудван с технологиите TwinPower Turbo, High Precision Injection и VALVETRONIC, като мощността му е 306к.с., а въртящия момент от 400Нм. е наличен още при 1 200об/мин. С този агрегат автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 6.8сек.
BMW X5 ще е наличен и с две версии на шестцилиндровия трилитров дизелов двигател с алуминиев картер. При xDrive30d агрегатът е с един турбокомпресор, като мощността е 245к.с., а максималният въртящ момент – 540Нм. xDrive40d пък е със системата TwinPower Turbo, благодарение на която мощността е 306к.с., а въртящия момент достига 600Нм.
X5 xDrive30d ускорява от 0-100км/ч. за 7.6сек. и развива максимум 222км/ч., докато на xDrive40d му е необходима 1сек. по-малко, за да достигне 100км. и е в състояние да вдигне 236км/ч. Средният разход на гориво при двете модификации е съответно 7.4 и 7.5л/100км., а отделяните CO2 емисии – 195 и 198гр/км.
Много голям няма що. На офроуд терен е много по-слаб от конкурентите си.