Hyundai планира до средата на следващата година да въведе в Европа най-мощната версия на миниавтомобила i10. Колата ще се задвижва от 800-кубиков двигател, чиято мощност е 90к.с. а отделяните CO2 емисии ще са точно 100гр/км.
За първи път този агрегат беше показан през 2008г. с концепцията i10 Blue, представена на изложението в Женева. Тогава неговата мощност беше 98к.с., отделяните вредни емисии – едва 65гр/км., а използваното гориво - природен газ.
Специално за серийната версия на автомобила, инженерите на Hyundai са модифицирали двигателя, за да работи на бензин, тъй като търсенето на нови коли на газ в Европа е изключително ниско.
Припомняме Ви, че Hyundai i10 се появи през 2007г., като той е изграден върху платформата на Kia Picanto. В момента моделът се предлага с 1.1 и 1.2-литрови бензинови двигатели, чиито мощности са съответно 65 и 77к.с., както и с 1.1-литров дизелов агрегат, генериращ 75к.с.
За първи път този агрегат беше показан през 2008г. с концепцията i10 Blue, представена на изложението в Женева. Тогава неговата мощност беше 98к.с., отделяните вредни емисии – едва 65гр/км., а използваното гориво - природен газ.
Специално за серийната версия на автомобила, инженерите на Hyundai са модифицирали двигателя, за да работи на бензин, тъй като търсенето на нови коли на газ в Европа е изключително ниско.
Припомняме Ви, че Hyundai i10 се появи през 2007г., като той е изграден върху платформата на Kia Picanto. В момента моделът се предлага с 1.1 и 1.2-литрови бензинови двигатели, чиито мощности са съответно 65 и 77к.с., както и с 1.1-литров дизелов агрегат, генериращ 75к.с.