Немската компания Wiesmann беше принудена да замени старите V8 и V10 двигатели на BMW, използвани при MF4 и MF5, тъй като трябваше да приведе моделите съобразно екологичните изисквания на ЕС.
В края на миналата седмица производителят на ексклузивни коли обяви, че е взел решение отново да заложи на баварски сърца, като за целта ще бъдат взаимствани два нови V8 турбо двигателя.
Wiesmann MF5 ще бъде оборудван с агрегата на X5 M и X6 M, доставящ мощност от 555к.с. По предварителни данни, с него автомобилът ще ускорява от 0-100км/ч. за 3.9сек. и ще развива скорост от 311км/ч.
Новият двигател на Wiesmann MF4 пък е взет назаем от луксозния седан 7-Series. Той е 4.4-литров с мощност 407к.с. и гарантира на екзотичната кола ускорение от 0-100км/ч. за 4.6сек. и достигане на максимална скорост от 291км/ч.
При третия модел на Wiesmann, познат като MF3 и разчитащ в момента на шестцилиндров 3.2-литров агрегат (343к.с.)не се налага подмяна, тъй като от BMW са взели необходимите мерки, за да може последната му версия да отговаря на стандарта Euro5.
В края на миналата седмица производителят на ексклузивни коли обяви, че е взел решение отново да заложи на баварски сърца, като за целта ще бъдат взаимствани два нови V8 турбо двигателя.
Wiesmann MF5 ще бъде оборудван с агрегата на X5 M и X6 M, доставящ мощност от 555к.с. По предварителни данни, с него автомобилът ще ускорява от 0-100км/ч. за 3.9сек. и ще развива скорост от 311км/ч.
Новият двигател на Wiesmann MF4 пък е взет назаем от луксозния седан 7-Series. Той е 4.4-литров с мощност 407к.с. и гарантира на екзотичната кола ускорение от 0-100км/ч. за 4.6сек. и достигане на максимална скорост от 291км/ч.
При третия модел на Wiesmann, познат като MF3 и разчитащ в момента на шестцилиндров 3.2-литров агрегат (343к.с.)не се налага подмяна, тъй като от BMW са взели необходимите мерки, за да може последната му версия да отговаря на стандарта Euro5.