VW Group не скрива амбициите си да се превърне в световен лидер на автомобилния пазар, но за целта концернът трябва да повиши значително продажбите си извън Европа.
Един от пазарите, към който са се устремили немците е САЩ, където след успешното налагане на Audi, предстои и сериозно навлизане на марката Volkswagen, като изпълнителният директор на концерна за Америка, Щефан Якоби, разкри плановете на компанията пред изданието „Car and Driver”.
Целта на немския концерн е до 2018г. да продава по 800 000 автомобила годишно в САЩ под марката Volkswagen, а глобалният план предвижда до 2020г. VW Group да се превърне в световен лидер по продажби на автомобили.
Щефан Якоби сподели още, че очакваният нов седан от среден клас, известен с кодовото име NMS, ще дебютира на изложението в Детройт през 2011-та. Стана ясно също, че Volkswagen ще пусне и нов компактен седан, а Tiguan и Eos ще се появят в САЩ, след като преминат през фейслифт.
Volkswagen планира да върне на пазара луксозната лимузина Phaeton, но това може да стане едва през 2014-та година. Немците все още ще се въздържат от пускането на Polo в САЩ, като ще изчакат да видят нагласите на американците към малките автомобили, които тепърва навлизат в страната.
Един от пазарите, към който са се устремили немците е САЩ, където след успешното налагане на Audi, предстои и сериозно навлизане на марката Volkswagen, като изпълнителният директор на концерна за Америка, Щефан Якоби, разкри плановете на компанията пред изданието „Car and Driver”.
Целта на немския концерн е до 2018г. да продава по 800 000 автомобила годишно в САЩ под марката Volkswagen, а глобалният план предвижда до 2020г. VW Group да се превърне в световен лидер по продажби на автомобили.
Щефан Якоби сподели още, че очакваният нов седан от среден клас, известен с кодовото име NMS, ще дебютира на изложението в Детройт през 2011-та. Стана ясно също, че Volkswagen ще пусне и нов компактен седан, а Tiguan и Eos ще се появят в САЩ, след като преминат през фейслифт.
Volkswagen планира да върне на пазара луксозната лимузина Phaeton, но това може да стане едва през 2014-та година. Немците все още ще се въздържат от пускането на Polo в САЩ, като ще изчакат да видят нагласите на американците към малките автомобили, които тепърва навлизат в страната.