От Volkswagen разкриха финалните данни за изцяло електрическата версия на Golf, наречена blue-e-motion, чийто сериен модел е предвидено да бъде въведен на европейския пазар през 2014г.
Автомобилът е оборудван с електромотор, който е с мощност 115к.с. и максимален въртящ момент 270Нм. С цел икономия на електричество обаче пълният му капацитет ще е наличен само при необходимост, а стандартно ще се използват само 69к.с. от неговата мощност.
Електрическият агрегат е монтиран под предния капак, на мястото на този с вътрешно горене. Той е комбиниран с едностепенна скоростна кутия, предаваща задвижването към предните колела, а необходимата му енергия се доставя от комплект литиево-йонни батерии, разположени в задната част на колата и под централната конзола.
По данни на Volkswagen, Golf blue-e-motion ускорява от 0-100км/ч. за 11.8сек. и е в състояние да развива максимална скорост от 135км/ч. Автономията на прототипа пък е 150км., но от компанията гарантират, че при серийния модел тя ще бъда значително увеличена.
Монтирането на батериите в задната част на автомобила се е отразило на багажното отделение, което е намаляло от 350л. при стандартния модел на 237л. Съвсем нормално и теглото на електромобила е по-високо от това на стандартния Golf.
В интериора са монтирани специални уреди за следене на моментаната автономия и друга информация, а на волана има падове за смяна на режимите за усвояване на кинетичната енергия, отделяна от спирачките. Последните са общо четири, като генерирането на повече електричество влияе пряко на начина на спиране от по-плавно към по-рязко.
Автомобилът е оборудван с електромотор, който е с мощност 115к.с. и максимален въртящ момент 270Нм. С цел икономия на електричество обаче пълният му капацитет ще е наличен само при необходимост, а стандартно ще се използват само 69к.с. от неговата мощност.
Електрическият агрегат е монтиран под предния капак, на мястото на този с вътрешно горене. Той е комбиниран с едностепенна скоростна кутия, предаваща задвижването към предните колела, а необходимата му енергия се доставя от комплект литиево-йонни батерии, разположени в задната част на колата и под централната конзола.
По данни на Volkswagen, Golf blue-e-motion ускорява от 0-100км/ч. за 11.8сек. и е в състояние да развива максимална скорост от 135км/ч. Автономията на прототипа пък е 150км., но от компанията гарантират, че при серийния модел тя ще бъда значително увеличена.
Монтирането на батериите в задната част на автомобила се е отразило на багажното отделение, което е намаляло от 350л. при стандартния модел на 237л. Съвсем нормално и теглото на електромобила е по-високо от това на стандартния Golf.
В интериора са монтирани специални уреди за следене на моментаната автономия и друга информация, а на волана има падове за смяна на режимите за усвояване на кинетичната енергия, отделяна от спирачките. Последните са общо четири, като генерирането на повече електричество влияе пряко на начина на спиране от по-плавно към по-рязко.