От Volkswagen разпространиха официална информация, придружена със снимки, за изцяло новия си модел Amarok. Пикапът ще се произвежда в Аржентина и ще се появи на пазара в Южна Америка в началото на следващата година, а в Европа през лятото.
Цялата дължина на Volkswagen Amarok е 5 250мм., като първоначално той ще се предлага само с двойна кабина, но на по-късен етап ще бъде въведена и версия с единична. В първия случай, товарната платформа на пикапа е с площ 2.52кв.м. и позволява върху нея да се превозва товар с тегло до 1.15 тона.
Всички модификации на Volkswagen Amarok ще използват систематата за задвижване към четирите колела 4MOTION, но тя ще разполага с опция за превключване на предаването само към задните колесници. Стандартно моделът е с торсен диференциал, при който разпределението на въртящия момент е 40:60 в полза на задната ос, но автомобилът може да бъде поръчан и с заключващ диференциал.
При въвеждането си на пазара, Volkswagen Amarok ще е наличен единствено с 2.0 TDI двигател, с мощност 163к.с.и максимален въртящ момент 400Нм., а няколко месеца по-късно ще се появи и модификация с по-слаба версия на същия агрегат, генерираща мощност от 122к.с. и максимален въртящ момент 340Нм.
С по-мощния агрегат, средният разход на гориво на пикапа е 7.8л/100км. пробег, а отделяните CO2 емисии - 206 гр/км., докато с по-слабия тези показатели са съответно 7.6л/100км. и 199гр/км. Като се има предвид, че резервоарът на модела е 80-литров, то и двете модификации могат да изминават повече от 1 000км. без презареждане.
Цялата дължина на Volkswagen Amarok е 5 250мм., като първоначално той ще се предлага само с двойна кабина, но на по-късен етап ще бъде въведена и версия с единична. В първия случай, товарната платформа на пикапа е с площ 2.52кв.м. и позволява върху нея да се превозва товар с тегло до 1.15 тона.
Всички модификации на Volkswagen Amarok ще използват систематата за задвижване към четирите колела 4MOTION, но тя ще разполага с опция за превключване на предаването само към задните колесници. Стандартно моделът е с торсен диференциал, при който разпределението на въртящия момент е 40:60 в полза на задната ос, но автомобилът може да бъде поръчан и с заключващ диференциал.
При въвеждането си на пазара, Volkswagen Amarok ще е наличен единствено с 2.0 TDI двигател, с мощност 163к.с.и максимален въртящ момент 400Нм., а няколко месеца по-късно ще се появи и модификация с по-слаба версия на същия агрегат, генерираща мощност от 122к.с. и максимален въртящ момент 340Нм.
С по-мощния агрегат, средният разход на гориво на пикапа е 7.8л/100км. пробег, а отделяните CO2 емисии - 206 гр/км., докато с по-слабия тези показатели са съответно 7.6л/100км. и 199гр/км. Като се има предвид, че резервоарът на модела е 80-литров, то и двете модификации могат да изминават повече от 1 000км. без презареждане.