Рано или късно електричеството ще се превърне в основна движеща сила при автомобилите и производителите прекрасно знаят това. Именно поради тази причина те влагат доста средства за разработка на електрически модели.
В близките няколко години на пазара ще бъдат въведени много серийни автомобили, задвижвани от електричество, един от които ще е Volkswagen Golf Blue-e-motion, чийто прототип беше разкрит вчера.
По план първите 500 екземпляра трябва да бъдат доставени през 2011г., но те ще са предназначени за точно определени клиенти, които ще ги тестват до пускането на модела в масово производство през 2013г.
Volkswagen Golf Blue-e-motion не се различава външно от стандартния модел, но под капака му се крие електромотор с мощност 115к.с. и максимален въртящ момент 270Нм., енергията за който се доставя от комплект литиево-йонни батерии.
По данни на немската компания, автомобилът може да развива максимална скорост от 140км/ч. и да изминава 150км. без да е необходимо презареждане, което е напълно достатъчно за почти всички немски шофьори, тъй като те дневно не преминават повече от това разстояние.
По случай представянето на прототипа на Golf Blue-e-motion, от правителството на Германия съобщиха, че ще стимулират разработката на електромобили, като целта е през 2020г. тяхната бройка в страната да достигне 1 милион, а от Volkswagen се надяват да станат лидери и в този сегмент.
В близките няколко години на пазара ще бъдат въведени много серийни автомобили, задвижвани от електричество, един от които ще е Volkswagen Golf Blue-e-motion, чийто прототип беше разкрит вчера.
По план първите 500 екземпляра трябва да бъдат доставени през 2011г., но те ще са предназначени за точно определени клиенти, които ще ги тестват до пускането на модела в масово производство през 2013г.
Volkswagen Golf Blue-e-motion не се различава външно от стандартния модел, но под капака му се крие електромотор с мощност 115к.с. и максимален въртящ момент 270Нм., енергията за който се доставя от комплект литиево-йонни батерии.
По данни на немската компания, автомобилът може да развива максимална скорост от 140км/ч. и да изминава 150км. без да е необходимо презареждане, което е напълно достатъчно за почти всички немски шофьори, тъй като те дневно не преминават повече от това разстояние.
По случай представянето на прототипа на Golf Blue-e-motion, от правителството на Германия съобщиха, че ще стимулират разработката на електромобили, като целта е през 2020г. тяхната бройка в страната да достигне 1 милион, а от Volkswagen се надяват да станат лидери и в този сегмент.