Автор: admin
Публикувано на: 12.10.2009 23:51:46

Рейтинг:

Напрегнатият живот през последните години превърна хората в мързеливи същества, които си хвърлят боклуците където им падне. Това стана причина немският концерн Volkswagen Group да реши да предприеме действия, за да пораздвижи жителите на Стокхолм и да ги накара да изхвърлят отпадъците си на предназначените за целта места.

Инициативата е под наслов „Теорията на шегата” и е разработена съвместно с рекламната агенция DDB. Резултатите от първите две акции са наистина впечатляващи и са надминали всички очаквания на организаторите.

Видеоматериали от следващите акции ще се публикуват на сайта Rolighetsteorin.se.


Тагове: Volkswagen, реклами
Читателски коментари
Твоят коментар
Избери самоличност
Регистриран потребител: Посетител Анонимен:

Потребителско име:

Парола:

Произволно име:

URL адрес: http://

Login with Facebook
Коментар:
Проверка:
CAPTCHA

Въведи кода от картинката:

Нашите спонсори



Последни галерии
autoblog.bg | motoblog.bg | travelblog.bg | mamablog.bg | fashionblog.bg | techblog.bg | funny.bg