Събирайки 384 точки от 65-членното жури на „Двигател на годината 2010”, 1.4-литровият TSI Twincharger агрегат на Volkswagen стана за втора поредна година победител в престижния конкурс.
Второто място в класацията е за 3.0-литровият DI Twin Turbo на BMW, събрал с 19 точки по-малко, а след него се нареди 6.2-литровият на Mercedes AMG, натрупал 258 точки.
1.4 TSI Twincharger триумфира и при двигателите с работен обем 1.0-1.4л., а в отделните категории отново най-големият печеливш е BMW. Баварски агрегати доминират при 1.8-2.0л., 2.5-3.0л. и 3.0-4.0л., а общият им с PSA 1.6-литров двигател е определен за най-добър в категория 1.4-1.8л.
6.2-литровият на Mercedes AMG пък води в категориите „Спортен двигател” и „Двигател над 5.0л.”, а при най-малките, с обем под 1 литър, е агрегат на Toyota. За „Най-добър нов двигател” пък е определен 1.4 MultiAir на Fiat, а при екологичните начело е 1.8-литровият на Toyota Prius.
Второто място в класацията е за 3.0-литровият DI Twin Turbo на BMW, събрал с 19 точки по-малко, а след него се нареди 6.2-литровият на Mercedes AMG, натрупал 258 точки.
1.4 TSI Twincharger триумфира и при двигателите с работен обем 1.0-1.4л., а в отделните категории отново най-големият печеливш е BMW. Баварски агрегати доминират при 1.8-2.0л., 2.5-3.0л. и 3.0-4.0л., а общият им с PSA 1.6-литров двигател е определен за най-добър в категория 1.4-1.8л.
6.2-литровият на Mercedes AMG пък води в категориите „Спортен двигател” и „Двигател над 5.0л.”, а при най-малките, с обем под 1 литър, е агрегат на Toyota. За „Най-добър нов двигател” пък е определен 1.4 MultiAir на Fiat, а при екологичните начело е 1.8-литровият на Toyota Prius.
haaaaa mercedes na 3-to mqstoooo :d:d predi nego est e BMW ;);););)