Тунинг специалистите от VATH са решили да разгорещят още повече Mercedes SLK 55 AMG. Клиентите могат да се възползват от тяхното предложение срещу сумата от 30 785 евро, която разбира се не включва цената на самия автомобил.
Доработката е наречена VATH V58 и разполага с нов аеродинамичен комплект, състоящ се от предна устна и перки на задния дифузер. Външният вид се допълва от 19-инчови черни джанти. Декоративните елементи в интериора са карбонови, но по желание на клиента могат да бъдат заменени с дървени.
Стандартният 5.5-литров двигател на SLK 55 AMG е с увеличен обем до 5.8 литра и е получил нови бутала, разпределителни валове и колянов вал, като освен това е препрограмиран и блокът му за управление. Заменени са също въздушният филтър и изпускателната система.
В резултат на извършените подорения, VATH V58 разполага с мощност от 565к.с. и максимален въртящ момент 770Нм. За сравнение, при стандартния Mercedes SLK 55 AMG тези показатели са 355к.с. и 510Нм.. Доработеният автомобил развива над 310км/ч., а за да гарантират надеждното му спиране, тунерите са го оборудвали с по-мощни спирачни механизми.
Доработката е наречена VATH V58 и разполага с нов аеродинамичен комплект, състоящ се от предна устна и перки на задния дифузер. Външният вид се допълва от 19-инчови черни джанти. Декоративните елементи в интериора са карбонови, но по желание на клиента могат да бъдат заменени с дървени.
Стандартният 5.5-литров двигател на SLK 55 AMG е с увеличен обем до 5.8 литра и е получил нови бутала, разпределителни валове и колянов вал, като освен това е препрограмиран и блокът му за управление. Заменени са също въздушният филтър и изпускателната система.
В резултат на извършените подорения, VATH V58 разполага с мощност от 565к.с. и максимален въртящ момент 770Нм. За сравнение, при стандартния Mercedes SLK 55 AMG тези показатели са 355к.с. и 510Нм.. Доработеният автомобил развива над 310км/ч., а за да гарантират надеждното му спиране, тунерите са го оборудвали с по-мощни спирачни механизми.