През миналата година в САЩ са закрити 881 изложбени центрове за автомобили, които представляват 4,2% от общия брой в страната. Повечето от тях са затворени през последните три месеца на 2008г., като 80% от шоурумите са били на трите големи концерна General Motors, Ford и Chrysler.
Основната причина за затварянето на търговските обекти са намалелите продажби на нови автомобили, поради сложната ситуация на кредитния пазар, причинена от финансовата криза. През 2008г. в САЩ са продадени с 18% по-малко нови превозни средства, в сравнение с предходната година, а 2009-та се очаква да бъде още по-тежка.
Основната причина за затварянето на търговските обекти са намалелите продажби на нови автомобили, поради сложната ситуация на кредитния пазар, причинена от финансовата криза. През 2008г. в САЩ са продадени с 18% по-малко нови превозни средства, в сравнение с предходната година, а 2009-та се очаква да бъде още по-тежка.