Борбата за привличане на клиенти за покупка на нови автомобили придобива застрашителни размери. След всевъзможните промоции, на които станахме свидетели в последно време по цял свят, сега американският дилър на нови и употребявани коли в щата Мисури (САЩ) - Max Motors раздава автомати Калашников, за да печели клиенти.
Собственикът Марк Мюлер смята, че чрез този подарък ще привлече нови клиенти. Неговата компания ще стартира акцията в началото на август, но все още не се съобщава каква ще е нейната продължителност.
Всъщност в промоцията има малка уловка, тъй като Max Motors не връчва директно оръжията на своите клиенти, а им подарява ваучър на стойност 450 щатски долара, с който те могат да закупят автомат АК-47, но само ако имат необходимия лиценз да боравят с него.
Собственикът Марк Мюлер смята, че чрез този подарък ще привлече нови клиенти. Неговата компания ще стартира акцията в началото на август, но все още не се съобщава каква ще е нейната продължителност.
Всъщност в промоцията има малка уловка, тъй като Max Motors не връчва директно оръжията на своите клиенти, а им подарява ваучър на стойност 450 щатски долара, с който те могат да закупят автомат АК-47, но само ако имат необходимия лиценз да боравят с него.