Компаниите Toyota и Tesla представиха на изложението в Лос Анджелис напълно електрическата версия на всъдехода RAV4, която за момента е само концептуална разработка, но до 2012-та трябва да се превъплати в сериен модел.
Според разпространената информация, електромобилът може да измине 160км. без презареждане, но инженерите на Tesla имат за задача да увеличат значително неговата автономия, до пускането му на пазара след две години.
Въпреки наличието на комплект батерии, теглото на Toyota RAV4 EV е само с около 110кг. по-високо от това на стандартния модел, като от двете компании твърдят, че динамичните качества на двата автомобила са почти идентични.
В сравнение със серийната Toyota RAV4, електрическата се отличава и с подобрена аеродинамика, а инженерите на японската компания са подсилили окачването и кормилната система, за да издържат на по-високото тегло.
Според разпространената информация, електромобилът може да измине 160км. без презареждане, но инженерите на Tesla имат за задача да увеличат значително неговата автономия, до пускането му на пазара след две години.
Въпреки наличието на комплект батерии, теглото на Toyota RAV4 EV е само с около 110кг. по-високо от това на стандартния модел, като от двете компании твърдят, че динамичните качества на двата автомобила са почти идентични.
В сравнение със серийната Toyota RAV4, електрическата се отличава и с подобрена аеродинамика, а инженерите на японската компания са подсилили окачването и кормилната система, за да издържат на по-високото тегло.