Тазгодишното изложение Tokyo Auto Salon беше използвано от Toyota за представяне на няколко концептуални разработки, създадени съвместно с други компании, сред които прототипът Sports Hybrid, който е базиран на модела MR-2.
Прототипът е оборудван с бензинов 3.3-литров V6 двигател и новата хибридна технология на японците THSII. Автомобилът може да се движи както използвайки всеки агрегат поотделно, като електрическият режим е възможен само при ниски скорости, така и обединявайки силите на двата двигателя.
Toyota Sport Hybrid Concept разполага с обща мощност от 392к.с., теглото и е около 1 500кг. и според японците ускорява от 0-100км/ч. за 4.5сек. Стандартно задвижването се предава към четирите колела, но в електрически режим то е само към предните.
За момента от Toyota не съобщават нищо за серийно производство на хибридния модел, но според британското издание Autocar, което обикновено е с една крачка пред всички останали по отношение на автомбоилните новости, японците подготвят нов хибриден модел, който да се конкурира с дебютиралата в Детройт Honda CR-Z.
Прототипът е оборудван с бензинов 3.3-литров V6 двигател и новата хибридна технология на японците THSII. Автомобилът може да се движи както използвайки всеки агрегат поотделно, като електрическият режим е възможен само при ниски скорости, така и обединявайки силите на двата двигателя.
Toyota Sport Hybrid Concept разполага с обща мощност от 392к.с., теглото и е около 1 500кг. и според японците ускорява от 0-100км/ч. за 4.5сек. Стандартно задвижването се предава към четирите колела, но в електрически режим то е само към предните.
За момента от Toyota не съобщават нищо за серийно производство на хибридния модел, но според британското издание Autocar, което обикновено е с една крачка пред всички останали по отношение на автомбоилните новости, японците подготвят нов хибриден модел, който да се конкурира с дебютиралата в Детройт Honda CR-Z.
Майко Порше. Вие сигурно сте сляпи, то е одрало кожата на MR2 както са написали и хората де!