Миналата седмица стана ясно, че електрическата концепция FT-EV, която беше представена от Toyota на изложението в Детройт в началото на годината, ще влезе в производство, като серийната версия се очаква да се появи на пазара още следващата година.
Въпреки че автомобилът ще е базиран на модела iQ, той ще претърпи доста промени по своята външност и интериор, продиктувани главно от недоволството на някои клиенти от некачествените материали и дискомфорта при шофиране.
Концепцията FT-EV, която видяхме в Детройт, можеше да измине едва 80км. с енергията в литиево-йонните батерии, но явно инженерите на Toyota са работили сериозно по този въпрос, тъй като обсегът е увеличен до 150км.
Самото зареждане може да се осъществява както в специализирано захранване, така и в домашен контакт, като при втория вариант процедурата отнема 8 часа. С енергията от батериите се захранват четирите електромотора, монтирани във всеки колесник, но все още липсва информация за техните мощности.
Въпреки че автомобилът ще е базиран на модела iQ, той ще претърпи доста промени по своята външност и интериор, продиктувани главно от недоволството на някои клиенти от некачествените материали и дискомфорта при шофиране.
Концепцията FT-EV, която видяхме в Детройт, можеше да измине едва 80км. с енергията в литиево-йонните батерии, но явно инженерите на Toyota са работили сериозно по този въпрос, тъй като обсегът е увеличен до 150км.
Самото зареждане може да се осъществява както в специализирано захранване, така и в домашен контакт, като при втория вариант процедурата отнема 8 часа. С енергията от батериите се захранват четирите електромотора, монтирани във всеки колесник, но все още липсва информация за техните мощности.