Honda използва провеждащото се в момента изложение в Детройт, за да представи дългоочаквания си спортен хибрид CR-Z, чийто продажби ще стартират още това лято. Автомобилът не се различава коренно от последната негова концепция, която видяхме на автосалона в Токио през ноември.
CR-Z използва хибридна задвижваща система, с комбинирана мощност от 124к.с. и максимален въртящ момент 173Нм. Тя се състои от бензинов 1.5 i-VTEC двигател и 10-киловатов електромотор, като хибридният модул IMA (Integrated Motor Assist) е собствена разработка на Honda.
Функцията на електрическия агрегат е да подпомага бензиновия при бързо ускорение и необходимост от повече мощ. Двуместното купе може да се движи в режими Sport, Normal и Econ, които се превключват от водача.
Стандартната скоростна кутия на Honda CR-Z е шестстепенна механична, но като опция ще се предлага и CVT трансмисия, при която предавките се сменят от лостове на волана.
От Honda все още не разкриват какви са динамичните показатели и разходът на гориво на CR-Z. Автомобилът разполага с автоматична start/stop система, а за безопасността на водача и пътниците се грижат множество системи за сигурност, сред които за антиблокиране на спирачките, електронно разпределение на спирачното усилие и електронна стабилизация.
По време на официалното представяне в Детройт, от Honda разкриха, че цената на CR-Z в САЩ ще е в диапазона 20 000 - 23 000 щатски долара, колкото е и тази на другия хибриден модел на компанията, Insight.
В стандартното оборудване на Honda CR-Z са включени аудио система с шест тонколони, климатик, круиз контрол и централно заключване. Автомобилът ще има и по-луксозна модификация, EX, която ще може да се похвали с по-мощна аудио система, кожен волан, сателитна навигация и други екстри.
CR-Z използва хибридна задвижваща система, с комбинирана мощност от 124к.с. и максимален въртящ момент 173Нм. Тя се състои от бензинов 1.5 i-VTEC двигател и 10-киловатов електромотор, като хибридният модул IMA (Integrated Motor Assist) е собствена разработка на Honda.
Функцията на електрическия агрегат е да подпомага бензиновия при бързо ускорение и необходимост от повече мощ. Двуместното купе може да се движи в режими Sport, Normal и Econ, които се превключват от водача.
Стандартната скоростна кутия на Honda CR-Z е шестстепенна механична, но като опция ще се предлага и CVT трансмисия, при която предавките се сменят от лостове на волана.
От Honda все още не разкриват какви са динамичните показатели и разходът на гориво на CR-Z. Автомобилът разполага с автоматична start/stop система, а за безопасността на водача и пътниците се грижат множество системи за сигурност, сред които за антиблокиране на спирачките, електронно разпределение на спирачното усилие и електронна стабилизация.
По време на официалното представяне в Детройт, от Honda разкриха, че цената на CR-Z в САЩ ще е в диапазона 20 000 - 23 000 щатски долара, колкото е и тази на другия хибриден модел на компанията, Insight.
В стандартното оборудване на Honda CR-Z са включени аудио система с шест тонколони, климатик, круиз контрол и централно заключване. Автомобилът ще има и по-луксозна модификация, EX, която ще може да се похвали с по-мощна аудио система, кожен волан, сателитна навигация и други екстри.