Седанът Suzuki Kizashi предлага не лоша динамика, чрез своя 2.4-литров бензинов двигател, чиято стандартна мощност е 185к.с., но Road Race Motorsports (RRM) са решили да разгорещят доста модела.
Американската тунинг компания е подготвила цялостен спортен пакет за автомобила, включващ и увеличение мощността на двигателя на две нива. При базовото тя нараства само с 15к.с. до 200к.с., но при по-високото седанът разполага с цели 300 коня.
Производителността във втория случай е постигната чрез модифицирани всмукателна и изпускателна системи, оптимизирана горивна система и препрограмиран блок за управление на агрегата.
За да бъде подобрена стабилността на така наречения Kizashi Platinum Edition, инженерите на RRM са оборудвали автомобила с нови пружини, регулируеми амортисьори и по-мощни спирачни механизми.
Екстериорът на автомобила пък е получил аеродинамичен пакет, включващ нови брони, странични прагове и заден спойлер, а версията с мощност 300к.с. разполага и с нов преден капак. Външният вид се допълва от атрактивни джанти с размер 18 или 19 инча.
Американската тунинг компания е подготвила цялостен спортен пакет за автомобила, включващ и увеличение мощността на двигателя на две нива. При базовото тя нараства само с 15к.с. до 200к.с., но при по-високото седанът разполага с цели 300 коня.
Производителността във втория случай е постигната чрез модифицирани всмукателна и изпускателна системи, оптимизирана горивна система и препрограмиран блок за управление на агрегата.
За да бъде подобрена стабилността на така наречения Kizashi Platinum Edition, инженерите на RRM са оборудвали автомобила с нови пружини, регулируеми амортисьори и по-мощни спирачни механизми.
Екстериорът на автомобила пък е получил аеродинамичен пакет, включващ нови брони, странични прагове и заден спойлер, а версията с мощност 300к.с. разполага и с нов преден капак. Външният вид се допълва от атрактивни джанти с размер 18 или 19 инча.