Японската компания Subaru съобщи, че дава още повече мощ и нова муцуна в стил STI на модела Impreza WRX 2009. Вместо с досегашната мощност от 224к.с., 2.5-литровият агрегат на автомобила ще е с 41к.с. повече, или с 265к.с.
Двигателят на Impreza WRX 2009 е и с нарастнал максимален въртящ момент от 303Нм на 330Нм. Автомобилът вече ще се предлага единствено с петстепенна механична скоростна кутия.
Любителите на автоматичните предавки ще трябва да се ориентират към новата модификация Impreza GT, която се задвижва от сегашния двигател на Impreza WRX (224к.с.) и е с четиристепенна автоматична трансмисия.
Subaru са променили външния вид на Impreza WRX 2009, чрез нови предна престилка в стила на модела STI, странични прагове и 17 цолови джанти с по-широки гуми 205/50R17, гарантиращи по-добро поведение на автомобила на пътя.
В края на 2009г. в Япония ще се появи по-мощна модификация на Impreza WRX STI, с наименование Spec C, но не е ясно дали тя някога ще се предлага извън границите на страната.
Двигателят на Impreza WRX 2009 е и с нарастнал максимален въртящ момент от 303Нм на 330Нм. Автомобилът вече ще се предлага единствено с петстепенна механична скоростна кутия.
Любителите на автоматичните предавки ще трябва да се ориентират към новата модификация Impreza GT, която се задвижва от сегашния двигател на Impreza WRX (224к.с.) и е с четиристепенна автоматична трансмисия.
Subaru са променили външния вид на Impreza WRX 2009, чрез нови предна престилка в стила на модела STI, странични прагове и 17 цолови джанти с по-широки гуми 205/50R17, гарантиращи по-добро поведение на автомобила на пътя.
В края на 2009г. в Япония ще се появи по-мощна модификация на Impreza WRX STI, с наименование Spec C, но не е ясно дали тя някога ще се предлага извън границите на страната.