Японската компания Subaru представи нова специална версия на модела Impreza, от която ще бъдат произведени само 400 екземпляра, предназначени за родния пазар.
Автомобилът е базиран на модификацията Impreza WRX STI, но се отличава с редица механични промени и подобрена аеродинамика. За съжаление, от Subaru все още не разкриват какви са динамичните показатели на хечбека.
Subaru Impreza R205 разполага с модернизирано окачване на STI, мощна спирачна система Brembo и 18-инчови джанти, облечени с гуми Bridgestone RE070. Аеродинамиката му пък е подобрена чрез допълнителни спойлери на броните и ново задно крило.
Автомобилът е оборудван с двулитровия турбодвигател на Impreza WRX STI, чиято мощност обаче е увеличена до 320к.с. при 6 400об/мин., а максималният му въртящ момент е нараснал до 431Нм. при 4 000об/мин. Тези характеристики са постигнати чрез препрограмиран блок за управление на агрегата и модифицирана турбина.
Автомобилът е базиран на модификацията Impreza WRX STI, но се отличава с редица механични промени и подобрена аеродинамика. За съжаление, от Subaru все още не разкриват какви са динамичните показатели на хечбека.
Subaru Impreza R205 разполага с модернизирано окачване на STI, мощна спирачна система Brembo и 18-инчови джанти, облечени с гуми Bridgestone RE070. Аеродинамиката му пък е подобрена чрез допълнителни спойлери на броните и ново задно крило.
Автомобилът е оборудван с двулитровия турбодвигател на Impreza WRX STI, чиято мощност обаче е увеличена до 320к.с. при 6 400об/мин., а максималният му въртящ момент е нараснал до 431Нм. при 4 000об/мин. Тези характеристики са постигнати чрез препрограмиран блок за управление на агрегата и модифицирана турбина.