На тазгодишното изложение в Сидни има доста интересни премиери, дължащи се на по-големия брой участници, в сравнение с предишните две негови издания. Сред тях е и тази на концепцията Subaru Forester S-Edition, чийто сериен модел ще се появи на пазара през 2011-та.
Автомобилът представлява върхова модификация на модела Forester, която е оборудвана с 2.5-литровия боксеров турбодвигател, взаимстван от Forester XT. Неговата производителност обаче е увеличена, като мощността му вече е 262к.с., а максималният въртящ момент достига 347Нм., което е съответно с 32к.с. и 27Нм. повече от тези на стандартния.
Скоростната кутия е петстепенна автоматична, като нейните предавки могат да се сменят и ръчно от падове на волана. Автомобилът е получил още спортно окачване и технология за променливо разпределение на въртящия момент (Variable Torque Distribution), подобряваща работата на системата 4x4.
По външността на Subaru Forester S-Edition забелязваме нови 17-инчови джанти, а в интериора са налице нови прибори, спортни педали, ново осветление на инструменталния панел и тапицирани с алкантара седалки.
Автомобилът представлява върхова модификация на модела Forester, която е оборудвана с 2.5-литровия боксеров турбодвигател, взаимстван от Forester XT. Неговата производителност обаче е увеличена, като мощността му вече е 262к.с., а максималният въртящ момент достига 347Нм., което е съответно с 32к.с. и 27Нм. повече от тези на стандартния.
Скоростната кутия е петстепенна автоматична, като нейните предавки могат да се сменят и ръчно от падове на волана. Автомобилът е получил още спортно окачване и технология за променливо разпределение на въртящия момент (Variable Torque Distribution), подобряваща работата на системата 4x4.
По външността на Subaru Forester S-Edition забелязваме нови 17-инчови джанти, а в интериора са налице нови прибори, спортни педали, ново осветление на инструменталния панел и тапицирани с алкантара седалки.