Няколко месеца, след като на пазара беше въведено обновеното Porsche 911 Turbo, тунинг компаниите започнаха да представят спортните си програми за модела, като поредната от тях е Sportec.
Немските специалисти в тунинговането на автомобили с марка Porsche са разработили пакета SP580, с който мощността на 3.8-литровия двигател нараства от стандартните 500 на 580к.с., но максималният въртящ момент остава непроменен – 650Нм., наличен в диапазона 1 950 - 5 000об/мин.
В резултата на извършените подобрения по агрегата, тунингованото Porsche 911 Turbo ускорява от 0-100км/ч. за 3.2ек. и от 0-200км/ч. за 10.3сек., а максималната скорост, която развива е 323км/ч. За сравнение, при серийния модел тези показатели са съответно 3.4сек, 11.3сек. и 312км/ч.
За максимална стабилност на автомобила при високи скорости, от Sportec са разработили аеродинамичен пакет, включващ преден лип спойлер, странични прагове и задно крило. Външният вид на тунингованото возило се допълва от 20-инчови джанти.
Немските специалисти в тунинговането на автомобили с марка Porsche са разработили пакета SP580, с който мощността на 3.8-литровия двигател нараства от стандартните 500 на 580к.с., но максималният въртящ момент остава непроменен – 650Нм., наличен в диапазона 1 950 - 5 000об/мин.
В резултата на извършените подобрения по агрегата, тунингованото Porsche 911 Turbo ускорява от 0-100км/ч. за 3.2ек. и от 0-200км/ч. за 10.3сек., а максималната скорост, която развива е 323км/ч. За сравнение, при серийния модел тези показатели са съответно 3.4сек, 11.3сек. и 312км/ч.
За максимална стабилност на автомобила при високи скорости, от Sportec са разработили аеродинамичен пакет, включващ преден лип спойлер, странични прагове и задно крило. Външният вид на тунингованото возило се допълва от 20-инчови джанти.