Трудно ще откриете човек, който да не е доволен от стандартното Porsche 911 Turbo, но в действителност се срещат и такива хора. Именно за тях обаче се създават тунинг програми като BTR-II 650 EVO на компанията SpeedART.
Пакетът включва аеродинамичен бодикит, състоящ се от нови предна броня, странични прагове, задна броня с вграден дифузер и масивно крило, помагащо изключително много за подобряване на притискането към пътя.
По отношение на 3.8-литровия двигател на Porsche 911 Turbo, инженерите на SpeedART са успели да изстискат от него допълнително цели 150к.с. и 150Нм. По този начин, мощността на тунингования автомобил достига 650к.с., а максималният въртящ момент - 900Нм.
Тази производителност е постигната чрез монтиране на по-големи турбокомпресори, нови колектори и спортна изпускателна система. Освен това, са извършени промени по PDK трансмисията и окачването, а крайният резултат от всички извършени операции по автомобила е ускорение от 0-200км/ч. за малко повече от 9сек. и развиване на максимална скорост от 335км/ч.
Пакетът включва аеродинамичен бодикит, състоящ се от нови предна броня, странични прагове, задна броня с вграден дифузер и масивно крило, помагащо изключително много за подобряване на притискането към пътя.
По отношение на 3.8-литровия двигател на Porsche 911 Turbo, инженерите на SpeedART са успели да изстискат от него допълнително цели 150к.с. и 150Нм. По този начин, мощността на тунингования автомобил достига 650к.с., а максималният въртящ момент - 900Нм.
Тази производителност е постигната чрез монтиране на по-големи турбокомпресори, нови колектори и спортна изпускателна система. Освен това, са извършени промени по PDK трансмисията и окачването, а крайният резултат от всички извършени операции по автомобила е ускорение от 0-200км/ч. за малко повече от 9сек. и развиване на максимална скорост от 335км/ч.
Nas - чети внимателно 9 сек е до 200!!!