За да се запали отново интересът към Dodge Viper, то моделът непременно трябва да получи ново поколение, за което обаче е нужен и нов мощен двигател, който да замени вече остарелия десетцилиндров.
За реализирането на такъв проект обаче са необходими доста средства и време, но решението може да се крие в подписаното преди няколко месеца споразумение между Fiat и Chrysler, според което италианците придобиха акции на американския концерн.
Изпълнителният директор на Fiat Group Серджо Марчионе е заявил, че не би имал нищо против ако Chrysler реши да създаде ново поколение на Dodge Viper, за него да бъде използван някой от двигателите на Ferrari или Maserati.
Ако американците решат да предприемат тази стъпка, то възможностите им за избор са между 4.3-литровия V8 на Ferrari California (460к.с.) и 4.7-литровия V8 на Maserati Quattroporte S и GranTurismo S (440к.с.). Причината е, че само при тях агрегатът е разположен под предния капак, както е при Dodge Viper.
За реализирането на такъв проект обаче са необходими доста средства и време, но решението може да се крие в подписаното преди няколко месеца споразумение между Fiat и Chrysler, според което италианците придобиха акции на американския концерн.
Изпълнителният директор на Fiat Group Серджо Марчионе е заявил, че не би имал нищо против ако Chrysler реши да създаде ново поколение на Dodge Viper, за него да бъде използван някой от двигателите на Ferrari или Maserati.
Ако американците решат да предприемат тази стъпка, то възможностите им за избор са между 4.3-литровия V8 на Ferrari California (460к.с.) и 4.7-литровия V8 на Maserati Quattroporte S и GranTurismo S (440к.с.). Причината е, че само при тях агрегатът е разположен под предния капак, както е при Dodge Viper.