Когато на пазара се появи нов материал той обикновено е доста скъп, най-вече заради малкото му производство. Колкото по-масово навлиза той обаче, толкова по-ниска става неговата цена.
До преди няколко години само най-ексклузивните автомобили можеха да се похвалят с карбонови елементи, докато в днешно време употребата им е доста по-широка.
Вече наближава и моментът, когато композитният материал ще е съвсем нормална част от автомобила, като една от първите компании, която ще го вкара в масов модел е Mercedes, макар и това да стане чак през 2012г. при следващото поколение на SL-Class.
Това се разбра, след като Daimler обяви, че е подписал договор за доставка на елементи от карбон и фибростъкло с производител номер едно в света в тази област - японската компания Toray, държаща 34% от пазара.
Именно Toray е фирмата, която доставя карбонови части на Ferrari за нейните модели, а производството на компонентите за Daimler ще се осъществява във фирмения завод на японците във Франция.
До преди няколко години само най-ексклузивните автомобили можеха да се похвалят с карбонови елементи, докато в днешно време употребата им е доста по-широка.
Вече наближава и моментът, когато композитният материал ще е съвсем нормална част от автомобила, като една от първите компании, която ще го вкара в масов модел е Mercedes, макар и това да стане чак през 2012г. при следващото поколение на SL-Class.
Това се разбра, след като Daimler обяви, че е подписал договор за доставка на елементи от карбон и фибростъкло с производител номер едно в света в тази област - японската компания Toray, държаща 34% от пазара.
Именно Toray е фирмата, която доставя карбонови части на Ferrari за нейните модели, а производството на компонентите за Daimler ще се осъществява във фирмения завод на японците във Франция.