От Skoda пуснаха снимки и информация за обновените си модели Fabia и Roomster, които ще направят дебют на изложението в Женева, започващо следващата седмица, а продажбите им ще стартират през лятото.
Автомобилите са получили по-атрактивен облик, постигнат чрез леки промени по броните, радиаторната решетка и светлините, и наличието на няколко нови вида джанти и екстериорни цветове.
Акцентът в обновените Fabia и Roomster обаче е паднал върху техните агрегати, които са модернизирани или изцяло нови, като всички отговарят на европейския екологичен стандарт Euro 5.
Дизеловите двигатели са изцяло нови, оборудвани с филтър за твърди частици и комън рейл система, като при всички отделяните CO2 емисии са под 110гр/км. Базисният 1.2 TDI е с мощност 75к.с., а останалите две модификации разчитат на 1.6 TDI, с мощности 90 и 105к.с.
Бензиновите агрегати са модернизирани, като тяхната мощност варира от 60 до 105к.с. Най-интересна е модификацията 1.2 TSI (105к.с.), при която двигателят е комбиниран със седемстепенна DSG трансмисия с двоен съединител, допринасяща за среден разход от 5.3л/100км., въпреки производителността на агрегата.
Автомобилите са получили по-атрактивен облик, постигнат чрез леки промени по броните, радиаторната решетка и светлините, и наличието на няколко нови вида джанти и екстериорни цветове.
Акцентът в обновените Fabia и Roomster обаче е паднал върху техните агрегати, които са модернизирани или изцяло нови, като всички отговарят на европейския екологичен стандарт Euro 5.
Дизеловите двигатели са изцяло нови, оборудвани с филтър за твърди частици и комън рейл система, като при всички отделяните CO2 емисии са под 110гр/км. Базисният 1.2 TDI е с мощност 75к.с., а останалите две модификации разчитат на 1.6 TDI, с мощности 90 и 105к.с.
Бензиновите агрегати са модернизирани, като тяхната мощност варира от 60 до 105к.с. Най-интересна е модификацията 1.2 TSI (105к.с.), при която двигателят е комбиниран със седемстепенна DSG трансмисия с двоен съединител, допринасяща за среден разход от 5.3л/100км., въпреки производителността на агрегата.