По време на откриването на новия дилърски център на Ferrari в Австралия, шефът на компанията, Амадео Фелиса, разкри информация за четири нови автомобила, които ще бъдат пуснати в близко бъдеще.
До края на тази година при дилърите на Ferrari ще се появи най-мощната модификация на 599 GTB Fiorano, която ще носи обозначението GTO и ще разполага с 650к.с. През 2011г. ще видим кабриолета на 458 Italia, но за момента не е предвидено моделът да има версия Scuderia.
Фелиса потвърди също, че в Женева ще дебютира хибриден прототип, създаден на базата на 599 GTB Fiorano, който е с 80кг. по-тежък от стандартния модел С него вече от около година се провеждат тестове, но въвеждането му на пазара може да стане след не по-малко от 5 години.
Ferrari разработва и нов суперавтомобил, който ще се превърне в наследник на Enzo. Според предварителната информация, той ще е оборудван с V12 двигател, с мощност около 750-800к.с. или с V8 агрегат, доставящ между 50 и 100к.с. по-малко. Новият модел трябва да се появи до две години, като от него ще бъдат произведени само 500 екземпляра.
Шефът на Ferrari отбеляза също, че първите системи за подобряване икономията на гориво ще видим в модела California през 2011г. Според Амадео Фелиса, те ще намалят разхода на гориво и отделяните CO2 емисии с около 15%.
До края на тази година при дилърите на Ferrari ще се появи най-мощната модификация на 599 GTB Fiorano, която ще носи обозначението GTO и ще разполага с 650к.с. През 2011г. ще видим кабриолета на 458 Italia, но за момента не е предвидено моделът да има версия Scuderia.
Фелиса потвърди също, че в Женева ще дебютира хибриден прототип, създаден на базата на 599 GTB Fiorano, който е с 80кг. по-тежък от стандартния модел С него вече от около година се провеждат тестове, но въвеждането му на пазара може да стане след не по-малко от 5 години.
Ferrari разработва и нов суперавтомобил, който ще се превърне в наследник на Enzo. Според предварителната информация, той ще е оборудван с V12 двигател, с мощност около 750-800к.с. или с V8 агрегат, доставящ между 50 и 100к.с. по-малко. Новият модел трябва да се появи до две години, като от него ще бъдат произведени само 500 екземпляра.
Шефът на Ferrari отбеляза също, че първите системи за подобряване икономията на гориво ще видим в модела California през 2011г. Според Амадео Фелиса, те ще намалят разхода на гориво и отделяните CO2 емисии с около 15%.