През пролетта на тази година, Seat ще въведе дизелова модификация на горещата Ibiza FR, която ще е налична във версии с три и пет врати, а цената и ще започва от около 19 000 евро.
Ibiza FR TDI не се различава външно от бензиновата модификация и също като нея в стандартното си оборудване включва климатична инсталация, система за контрол на стабилността ESP и новият диференциал с ограничено приплъзване XDS.
Двигателят на автомобила е турбодизелов 2.0 TDI, чиято мощност е 141к.с. при 4 200об/мин., а максималният му въртящ момент достига 320Нм. в диапазона 1 750-2 500об/мин. Агрегатът е комбиниран с шестстепенна механична трансмисия
Дизеловата версия на Seat Ibiza FR ускорява от 0-100км/ч. за 8.2сек. и развива максимална скорост от 208км/ч. Средният разход на гориво е 4.5л/100км., като извън града той пада до 3.8л/100км. Отделяните CO2 емисии също имат ниски стойности - 119 гр/км.
Ibiza FR TDI не се различава външно от бензиновата модификация и също като нея в стандартното си оборудване включва климатична инсталация, система за контрол на стабилността ESP и новият диференциал с ограничено приплъзване XDS.
Двигателят на автомобила е турбодизелов 2.0 TDI, чиято мощност е 141к.с. при 4 200об/мин., а максималният му въртящ момент достига 320Нм. в диапазона 1 750-2 500об/мин. Агрегатът е комбиниран с шестстепенна механична трансмисия
Дизеловата версия на Seat Ibiza FR ускорява от 0-100км/ч. за 8.2сек. и развива максимална скорост от 208км/ч. Средният разход на гориво е 4.5л/100км., като извън града той пада до 3.8л/100км. Отделяните CO2 емисии също имат ниски стойности - 119 гр/км.